Ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, a anunțat că s-a ajuns un punct comun în privința traseului pentru autostrada Ploiești-Brașov, între ceea ce dorește Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) și acele chestiuni “științifico-fantastice” cu care anumiți proiectanți au venit și care duceau prețul la 8 miliarde pe 150-160 de kilometri.
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, CEC Bank, Sphera, Teraplast
Sorin Grindeanu a fost întrebat când vom avea un traseu definitiv pentru autostrada Ploiești-Brașov, scrie News.ro.
CITEȘTE ȘI Jaguar Land Rover, cu o istorie unică în industria auto, își schimbă numele. Start pentru primul Range Rover electric din istorie “Aici pot să vă spun următorul lucru că pare, cel puțin în ultima perioadă, că s-a ajuns la un punct de vedere comun între ce dorește CNAIR-ul și acele SF-uri. Când spun SF-uri nu mă refer la studii de fezabilitate, ci mă refer la chestii științifico-fantastice cu care anumiți proiectanți au venit să le prezinte beneficiarului, și anume CNAIR-ului, și care ne duceau la niște prețuri de vreo 8 miliarde pe 150-160 de kilometri, lucru inacceptabil. Și au fost întâlniri periodice în aceste luni, coordonate la nivel de secretar general al ministerului de către Mariana Ioniță și s-a ajuns, pare-se, la o formă care e acceptată de toată lumea și care ne duce cu prețul mult sub jumătate a ceea ce spuneam mai devreme cele 8 miliarde. Eu sper ca în perioada următoare să se poată ieși public, să se depășească ultimele, să zicem impedimente și să se poată ieși public cu anumite anunțuri pe această autostradă”, a declarat Sorin Grindeanu.
CNAIR a anunțat, în 13 ianuarie, că a inițiat consultarea publică privind traseul autostrăzii Ploiești-Brașov.