Surpriză - Blue Air operează discret o modificare importantă: și-a rezervat spațiu pe aeroportul Charles de Gaulle din Paris, inaccesibil până astăzi low-cost-urilor, pentru curse din România, la concurență cu Tarom și Air France

Surpriză - Blue Air operează discret o modificare importantă: și-a rezervat spațiu pe aeroportul Charles de Gaulle din Paris, inaccesibil până astăzi low-cost-urilor, pentru curse din România, la concurență cu Tarom și Air France
Thomas Dincă
Thomas Dincă
scris 20 iul 2018

Compania low-cost Blue Air, cel mai mare transportator aerian român și al doilea mare jucător pe piața locală, după rivalul ungar Wizz Air, a operat discret o mișcare importantă, rezervându-și spațiu pe aeroportul Charles de Gaulle din Paris, pentru curse directe România-Franța, cu tarife la jumătate față de concurenții Tarom și Air France pe această nișă. Până la acest moment, de foarte mulți ani, aeroportul Charles de Gaulle, mult mai aproape de Paris și cu mai multe conexiuni spre oraș, a fost folosit, pentru curse dinspre România, doar de Tarom și Air France, la costuri ridicate, în timp ce operatorii low-cost aterizau doar pe aeroportul din Beauvais, la distanță de peste 1 oră de mers cu mașina de Paris.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider

Mai mult, Blue Air și-a programat curse la ore convenabile, la concurență cu cele ale Tarom și Air France, respectiv cu plecare, de exemplu, duminică seara, la ora 18.25, în loc de duminică dimineața, cum procedează low-costurile pe aeroportul Beauvais (impunând astfel călătorilor să plătească o noapte de cazare practic degeaba pentru noaptea de sâmbătă spre duminică).

Cursele Blue Air pe relația București-Paris Charles de Gaulle au fost deja programate începând cu finalul lunii octombrie.

Blue Air ar putea opera două noi rute aeriene din 2018, București-Cairo și București-Tbilisi CITEȘTE ȘI Blue Air ar putea opera două noi rute aeriene din 2018, București-Cairo și București-Tbilisi

În paralel, operatorul va continua să efectueze curse și spre aeroportul Beauvais.

Blue Air a fost înființată în 2004 și s-a dezvoltat de-a lungul anilor devenind un operator aerian paneuropean, cu baze operaționale în România, Cipru, Italia și Marea Britanie.

În 2016, Blue Air a devenit cea mai mare companie aeriană românească, depășind în premieră compania de stat Tarom după numărul de pasageri transportați.

Compania low-cost operează zboruri către peste 100 de rute, din 16 țări, având opt baze operaționale, în București, Bacău, Cluj-Napoca, Constanța, Iași, Larnaca, Liverpool și Torino.

Compania țintește afaceri anuale de 400 milioane euro și aproximativ 5 milioane de pasageri transportați.

viewscnt
Afla mai multe despre
blue air
moravia
subsidiara
cehia
parteneriat
blue air moravia