Constructorul german de automobile Volkswagen Group a anunțat că ofensiva sa de modele electrice a condus la cifre mai mult decât duble în privința vânzărilor, cu peste 170.000 de unități livrate în primele șase luni ale anului.
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Mărcile grupului Volkswagen au reușit să vândă 170.939 de autovehicule complet electrice în intervalul ianuarie – iunie 2021, cu mai mult de 100% peste cele 64.462 unități vândute în 2020, care fusese de asemenea un an record la acest capitol. Și mașinile plug-in hybrid ale grupului au înregistrat un volum foarte mare, cu 171.300 unități vândute, peste 200% față de de 56.303, câte erau livrate în urmă cu un an.
CITEȘTE ȘI Digitalizarea a devenit o prioritate și pe piața imobiliară. Sectorul proptech este propulsat de pandemie„Ofensiva noastră globală electrică continuă să genereze progres, iar cererea clienților este mare. Anul acesta, ne-a planificat să livrăm în jur de 1 milion de mașini electrificate, în premieră, și suntem încrezători că vom atinge țintele de flotă pentru emisiile de CO2 în Europa”, a declarat Christian Dahlheim, șeful vânzărilor VW Group.
În intervalul care a trecut de la începutul anului, grupul a lansat mai multe modele complet electrice: Volkswagen ID.4, Volkswagen ID.6 (în China), ŠKODA Enyaq iV, Audi Q4 e-tron, Audi Q4 Sportback e-tron, Audi e-tron GT și Porsche Taycan Cross Turismo. Acestea se adaugă celor lansate deja anterior.
CITEȘTE ȘI Evoluția Artesana: de la business de familie la unul dintre cei mai mari jucători independenți de pe piața lactatelor artizanaleTrimstrul al doilea a adus performanțe duble față de primul trimestru, volumul fiind elocvent: în ianuarie – martie, compania vindea 59.948 mașini electrice, iar în aprilie – iunie numărul acestora a crescut cu peste 200% față de anul anterior), la 110.991 unități.
Cea mai bună regiune pentru vânzările electrice ale grupului a fost Europa, cu 128.078 unități, aproximativ 74,9% din total, grupul fiind și liderul pieței de electrice, cu o cotă de 26% din piața de mașini propulsate de baterii. În SUA, volumul a fost mai mic, 18.514 unități, aproximativ 10,8% din vânzările grupului la nivel global, reușind astfel să-și îmbunătățească și cota de 9% din piața locală totală. În China, volumul a fost comparabil cu cel din SUA: 18.285 automobile electrice, circa 10,7% din vânzările grupului pe acest segment.
CITEȘTE ȘI Ford ia în calcul să livreze mașinile fără echipamentele care conțin semiconductori„În trimestrul al treilea, așteptăm o creștere semnificativă a livrărilor de electrice în China, datorită extinderii gamei ID”, a mai spus Christian Dahlheim.
Pe mărci, cele mai multe vânzări au fost cele ale mărcii VW, cu 92.859 unități, adică 54,3% din total. Audi și Porsche au cumulat 32.775 autoturisme electrice, aproape 20% din totalul livrărilor, și, respectiv, 19.822 unități, 11,6%, Skoda a reușit să vândă 17.697 autoturisme, 10,4%, iar SEAT, 6.172 unități, 3,6%.
Cele mai vândute modele electrice ale grupului VW au fost Volkswagen ID.4, 37.292 unități, Volkswagen ID.3, 31.177 unități, Audi e-tron (inclusiv Sportback) 25.794 unități, Porsche Taycan (inclusiv Cross Turismo) 19.822 unități, și Volkswagen e-up!, cu 17.890 unități livrate.
VW Group este încă departe de performanțele Tesla, care a livrat în primele șase luni ale acestui anaproape 400.000 de automobile electrice, din care peste 200.000 doar în trimestrul al doilea, fiind și cel mai bun trimestru din istoria mărcii.