Volkswagen își schimbă logo-ul pentru a marca trecerea la "era mașinilor electrice". Director VW: Brandul a pierdut încercând să fie prea nemțesc

Volkswagen își schimbă logo-ul pentru a marca trecerea la "era mașinilor electrice". Director VW: Brandul a pierdut încercând să fie prea nemțesc
Andra Oprescu
Andra Oprescu
scris 17 apr 2018

Volkswagen își va schimba logo-ul pentru a marca trecerea la "era mașinilor electrice" și "a spăla" imaginea mărcii, afectată negativ de scandalul privind manipularea testelor anti-poluare cu ajutorul unor dispozitive speciale.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Noul logo va fi prezentat anul viitor, când compania are de gând să lanseze mai multe modele electrice, a declarat Jochen Sengpiehl, director de marketing la Volkswagen, citat de Bloomberg.

Logo-ul VW nu a cunoscut nicio schimbare semnificativă din 1995 și nici modificările din perioada 1945-1995 nu pot fi considerate majore. Ultima schimbare a logo-ului a fost în urmă cu 6 ani, când caracterul tridimensional al siglei a fost evidențiat cu umbre.

Compania franceză DBT, printre cei mai vechi jucători pe piața de profil, intră în România cu stații de încărcare pentru mașini electrice, semnând o înțelegere cu un operator telecom CITEȘTE ȘI Compania franceză DBT, printre cei mai vechi jucători pe piața de profil, intră în România cu stații de încărcare pentru mașini electrice, semnând o înțelegere cu un operator telecom

"'Marca nu este într-o formă bună comparativ cu anii precedenți. Nu este vorba doar de scandalul diesel", a spus Sengpiehl, adăugând că brandul a pierdut teren pe partea emoțională, încercând să fie "prea nemțesc".

Totodată, VW are în plan să utilizeze mai mult social media și canalele digitale, scopul fiind acela de a face brandul mai puțin rigid și a evidenția inovațiile companiei pentru a justifica, astfel, prețul mai mare al noilor modele.

"Marea provocare este aceasta: cum aducem oamenii în lumea mașinilor electrice. Vrem ca oamenii să se simtă bine alături de noi. Trebuie să devenim mai colorați", a mai spus Sengpiehl.

Volkswagen are în plan investiții de 20 de miliarde de euro în mașini electrice până în 2030 și speră să aibă, până atunci, versiuni electrice pentru fiecare model al companiei.

La începutul anului 2016, Volkswagen a renunțat la cunoscutul slogan „Das Auto” (Mașina), considerat prea arogant după scandalul emisiilor poluante.

Volkswagen își schimbă logo-ul pentru a marca trecerea la
viewscnt
Afla mai multe despre
vw
volkswagen
sigla
logo
semn
das auto
poluare
emisii
masini electrice