Volkswagen va opri toată săptămâna producția în fabricile de mașini electrice din Germania

Volkswagen va opri toată săptămâna producția în fabricile de mașini electrice din Germania
Gabriel Dogaru
Gabriel Dogaru
scris 15 nov 2021

Criza de semiconductori continuă să producă pierderi celui mai mare constructor de automobile din Europa, Volkswagen, care a decis să oprească timp de o săptămână producția mașinilor electrice din cele două uzine germane, Zwickau și Dresda.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară

Aproximativ 5.000 de automobile VW ID.3, ID.4, Audi Q4 e-tron și Cupra Born vor fi pierdute ca urmare a stopării producției în cea mai mare uzină de mașini electrice a grupului VW, în Zwickau, oprirea fiind programată și în uzina din Dresda, unde este asamblat ID.3.

Este cea mai mare oprire a VW pe liniile de automobile electrice, până acum fiind afectate puternic în special fabricile cu producție de mașini cu combustie, în special Wolfsburg, unde se produce Golf. Motivul este dat de faptul că șefii VW au preferat să trimită componente preponderent în uzinele de mașini electrice, acestea având o marjă de profit mai mare. Datorită sărbătorilor legale, vor fi pierdute doar patru zile lucrătoare, astfel că pierderea de producție va fi minimă.

CEO-ul VW Group, Herbert Diess, criticat aspru pentru că nu rezolvă problemele companiei, dar vrea să concedieze muncitori CITEȘTE ȘI CEO-ul VW Group, Herbert Diess, criticat aspru pentru că nu rezolvă problemele companiei, dar vrea să concedieze muncitori

Herbert Diess a declarat că mărcile de volum ale grupului au fost cele mai afectate de criza de semiconductori, în timp ce mărcile premium și de lux „au fost mai reziliente”. În același timp, CEO-ul grupului VW a explicat că piața cu cea mai mare pierdere pentru grup, din cauza acestei crize, a fost China, unde mărcile sale au pierdut importante cote de piață din acest motiv. Cel mai afectat a fost marca VW, care a cedat în fața mărcilor premium. Singura latură pozitivă în toată această criză este faptul că mărcile grupului au comenzi foarte mari din partea clienților. Diess a explicat într-o întâlnire cu angajații că producția de Golf de la Wolfsburg este vândută până la sfârșitul lunii martie 2022.

viewscnt
Afla mai multe despre
vw productie zwickau
criza semiconductori
id.3
audi q4 e-tron