CEZ prelungește cu încă 3 luni termenul în care clienții săi pot opta pentru una din ofertele sale fără a achita prețul de serviciu universal majorat cu 17,5%

CEZ prelungește cu încă 3 luni termenul în care clienții săi pot opta pentru una din ofertele sale fără a achita prețul de serviciu universal majorat cu 17,5%
Florin Rusu
Florin Rusu
scris 13 ian 2021

Greutatea cu care decurge procesul de liberalizare a pieței electricității, fie ca urmare a lipsei de informare a consumatorilor, fie ca urmare a personalului și infrastructurii deficitare (online și offline) a furnizorilor, i-a făcut pe aceștia din urmă să facă concesii din ce în ce mai importante. Astfel, după ce a fost primul furnizor care a anunțat prelungirea termenului de semnare a unui contract concurențial până la 31 martie, înainte ca ANRE să decidă acest lucru, CEZ Vânzare a anunțat acum o nouă prelungire, cu alte 3 luni, până la 30 iunie 2021, a perioadei până la care consumatorii casnici care au beneficiat de prețuri reglementate pot semna un contract concurențial cu compania, fără a achita de la 1 ianuarie prețul de serviciu universal.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară

În cazul CEZ Vânzare, prețul de serviciu universal este cu 17,5% mai mare decât prețul final reglementat plătit de consumatorii care nu au trecut pe piața concurenșială până la finalul anului trecut.

"Pentru a veni în întâmpinarea clienților săi casnici în regim serviciu universal, CEZ Vânzare oferă posibilitatea alegerii unui tarif corespunzător pe piața concurențială până la data de 30.06.2021. Beneficiul facturării de tip discount pentru perioada în care se va aplica prețul nou de Serviciu Universal, rămâne valabil!”, precizează CEZ.

Darius Dumitru Meșca, Directorul General al Electrica Furnizare: Vom continua procesul de transformare. Suntem un partener solid al consumatorului și în piața concurențială CITEȘTE ȘI Darius Dumitru Meșca, Directorul General al Electrica Furnizare: Vom continua procesul de transformare. Suntem un partener solid al consumatorului și în piața concurențială

Furnizorul de energie electrică și gaze naturale susține că în prezent continuă campania de informare a clienților săi, în contextul liberalizării pieței de energie electrică, dar și seria de beneficii oferite, prelungind perioada până la care aceștia pot studia ofertele CEZ Vânzare pentru a face o alegere informată, în funcție de nevoile fiecăruia.

"CEZ Vânzare va continua informarea clienților săi atât pe canalele on-line, cât și prin corespondența scrisă. Le recomandăm clienților care doresc încheierea contractelor în Centrele de Relații cu Clienții CEZ Vânzare, să-și programeze vizita, accesând https://www.cezinfo.ro/rezervare-online/, pentru a evita timpul de așteptare. În plus, le recomandăm printarea, completarea și prezentarea ofertei specialistului CEZ Vânzare, pentru ca procesul de înregistrare să se facă simplu și rapid”, susține CEZ.

CEZ Vânzare are în portofoliu mai multe produse de energie electrică, cu sau fără abonament lunar, cu servicii de asistență de urgență pentru casă sau cu termostat inteligent inclus, cu ajutorul căruia consumatorii pot controla de oriunde termperatura casei, dar și costurile cu energia electrică.

Pentru clienții complet digitali, CEZ Vânzare a dezvoltat un produs exclusiv online CEZ Verde Online, care oferă 100% energie regenerabilă, la un preț special.

viewscnt
Afla mai multe despre
cez
oltenia
prelungire
trei luni