Engie România, parte a grupului francez omonim, al doilea cel mai mare furnizor local de gaze naturale pentru clienți casnici, anunță clienții că, începând din luna iunie 2025, aplicația mobilă MyENGIE devine singurul canal digital de notificare pentru transmiterea indexului de consum.
Pentru a beneficia de această facilitate, fiecare client trebuie să instaleze aplicația și să activeze opțiunea de notificări din setările telefonului mobil, în secțiunea Notificări.

21 mai Maratonul Economia Sustenabilă
28 mai Maratonul Fondurilor Europene
Astfel, ENGIE spune că se asigură că toți utilizatorii vor fi la curent cu perioadele de raportare, contribuind la o administrare corectă și eficientă a consumului de energie.
Pe lângă notificări, contul de client MyENGIE oferă o serie de funcționalități menite să ofere un control total asupra consumului și plăților.

Clienții pot vizualiza detaliile de consum, pot înregistra indexul autocitit și pot efectua plățile facturilor de energie, totul din confortul propriei case.
Totodată, clienții care nu dețin un cont în aplicația furnizorului regăsesc perioada de transmitere a indexului autocitit direct pe prima pagină a facturii de energie și îl pot comunica telefonic, apelând gratuit numărul 0800.800.200, având la dispoziție codul de autocitire.