O nouă gafă marca Hidroelectrica. Unii clienți, nevoiți să semneze în orb contracte cu preț necunoscut / Ce spune compania

O nouă gafă marca Hidroelectrica. Unii clienți, nevoiți să semneze în orb contracte cu preț necunoscut / Ce spune compania
Profit.ro
Profit.ro
scris 10 mar 2024

Unii clienți ai Hidroelectrica ale căror contracte expiră în luna aprilie au primit oferte pentru prelungirea lor pentru următoarele 12 luni. Numai că prețul oferit de companie nu este valabil pe toată perioada contractuală, ci doar până la 31 martie 2025 (termen care se suprapune cu expirarea schemei de plafonare a prețului de către stat). Ar urma astfel o perioadă de câteva săptămâni când oamenii nu știu ce preț vor plăti.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
27 mai - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, CEC Bank, Sphera, Teraplast

Contactați de HotNews.ro, reprezentanții companiei spun că a fost o eroare și că au retrimis notificări corectate, însă oamenii nu au primit nimic.

Cristina P. este un consumator casnic de electricitate din București. Pe data de 4 martie, ea a primit o notificare de la furnizorul său de electricitate, Hidroelectrica, pentru prelungirea pe 12 luni a contractului care ar urma să expire pe 20 aprilie.

Numai că prețul oferit de Hidroelectrica nu acoperă întreaga perioadă de 12 luni, ci este valabil doar până la 31 martie 2025, care este și termenul când expiră schema de plafonare-compensare stabilită de stat.

viewscnt
Afla mai multe despre
hidroelectrica
contracte
clienti