Vânzări record de ochelari, de soare și de vedere, au fost înregistrate în ultimul weekend, de mărțișor, românii profitând de o serie de reduceri, dar și căutând o soluție să-și protejeze ochii de coronavirus, în urma informațiilor privind răspândirea virusului prin gură, nas și ochi. Una dintre recomandările Guvernului transmise în contextul coronavirus este acea de a fi evitată atingerea ochilor, a nasului și a gurii dacă mâinile nu sunt igienizate.
1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară
Astfel, peste 1.000 de perechi de ochelari au fost comandate în showroom-urile Lensa și în magazinul online, nivel depășit doar de perioada de Black Friday. Retailerul, deținut de antreprenorii Daniel Crăciun și Florin Niță, are 4 showroom-uri proprii, în București, Cluj-Napoca, Timișoara și Iași.
CITEȘTE ȘI ANALIZĂ PROFIT TV Volatilitate maximă în cea mai proastă săptămână pentru burse de la criza financiară din 2008"Clienții noștri au decis să profite de oferta de Mărțișor și acest lucru s-a văzut inclusiv în traficul din magazinul din București. De data aceasta, am avut și cereri mai puțin obișnuite din partea câtorva clienți, care au dorit să-și protejeze ochii de coronavirus, probabil în urma informațiilor privind răspândirea virusului prin gură, nas și ochi. Ochelarii de vedere și ochelarii de soare reprezintă o barieră eficientă împotriva vântului și a prafului. Cu toate acestea, nu avem informații privind eficiența protecției împotriva virușilor. Este, probabil, o măsură suplimentară de precauție”, spune Daniel Crăciun, CEO al Lensa.ro.