Banca Transilvania a ajuns la 4 milioane de carduri emise

Banca Transilvania a ajuns la 4 milioane de carduri emise
scris 9 ian 2020

Banca Transilvania (BT) a anunțat, joi, că a atins borna de 4 milioane de carduri emise și are o cotă de piață de peste 22% pe acest segment, în contextul în care volumele de tranzacții de cumpărături cu cardurile au crescut cu peste 50% în 2019 față de 2018.

”În medie, în fiecare secundă sunt realizate 10 tranzacții cu cardurile Băncii Transilvania, iar volumele de tranzacții de cumpărături cu cardurile au crescut cu peste 50% în 2019 față de 2018. Peste 80% dintre tranzacțiile de cumpărături la POS cu carduri BT sunt contactless”, se arată într-un comunicat al băncii, citat de News.ro.

Peste 700.000 de carduri BT sunt și în format digital, înrolate în aplicațiile BT Pay și Apple Pay, pentru cumpărături cu telefonul. Clienții băncii folosesc, de asemenea, și alte instrumente de plată: ceasul, brățara, stickerul, Garmin Pay, Fitbit Pay și tastatura/extensia BT Pay.

În 2019, banca a lansat mai multe servicii pentru clienții cu carduri, cele mai multe în zona digitală, precum Apple Pay pentru plăți contactless cu iPhone, Apple Watch, iPad sau Mac.

Banca Mondială și-a îmbunătățit ușor estimările privind evoluția economică a României în 2019 și 2020 CITEȘTE ȘI Banca Mondială și-a îmbunătățit ușor estimările privind evoluția economică a României în 2019 și 2020

Alte servicii lansate anul trecut au fost retragerile contactless de bani de la bancomat cu telefonul, prin aplicațiile BT Pay și Apple Pay, precum și prin accesorile BT Pay (ceas, brățară, sticker), și bancomatul 100% contactless, unde retragerile de numerar se pot face exclusiv cu telefonul (BT Pay, Apple Pay și NEO), accesoriile BT Pay și cu cardurile contactless (fără a le introduce în fantă). ATM-ul BT se află la Promenada Mall, București.

Tot în 2019, banca a lansat cardurile bancare din metal Visa Infinite și Mastercard World Elite, cele mai exclusiviste produse din oferta BT.

Gabriela Nistor, Director General Adjunct Retail Banking, spune că în 2020 banca va pune accent pe ziona digitală, iar prioritate va fi walletul BT, pentru care pregătește mai multe noutăți.

În 2017, Banca Transilvania avea 3 milioane de carduri, în 2013, 2 milioane, iar în 2007 a marcat primul milion. În România, principalii competitori ai BT sunt BCR, BRD, UniCredit, Raiffeisen și ING.

viewscnt

Informaţiile publicate de Profit.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea în lead a sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.

Afla mai multe despre
banca transilvania
carduri