Probleme tehnice la BRD. Clienții nu pot face tranzacții

Probleme tehnice la BRD. Clienții nu pot face tranzacții
Mihai Baniţă
Mihai Baniţă
scris 8 feb 2021

BRD Societe Generale, a treia bancă din sistem după active, anunță că are probleme cu aplicația informatică, inclusiv la procesarea tranzacțiilor. Clienții spun că nu au putut face tranzacții îmcă de la prânz.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

“Ne confruntăm cu unele dificultăți tehnice care pot produce dificultăți în accesul la aplicații sau întârzieri în procesarea tranzacțiilor realizate prin intermediul aplicațiilor de internet și mobile banking MyBRD”, a anunțat banca pe pagina de Facebook.

Clienții au scris că sunt probleme cu procesarea tranzacțiilor încă de dimineață și că aplicația este blocată. Un client a scris că aplicația afișează conturile cu zero lei.

Tranzacție în IT: Americanii de la Orion Innovation cumpără compania românească Tellence Technologies. Orion își va extinde operațiunile de R&D în România CITEȘTE ȘI Tranzacție în IT: Americanii de la Orion Innovation cumpără compania românească Tellence Technologies. Orion își va extinde operațiunile de R&D în România

BRD arată că lucrează la remedierea problemei și va reveni cu informații când situația revine la normal.

Banca cu acționariat francez urmează să prezinte miercuri rezultatele anuale pentru 2020. BRD avea active de peste 61 de miliarde de lei la 9 luni și un profit în scădere cu aproape 40% la 738 de milioane de lei.

Banca are peste 600 de unități, 1400 de bancomate și 2,4 milioane de carduri în circulație.

viewscnt
Afla mai multe despre
brd. probleme carduri
sistem informatic