Acestea sunt dedicate:
- non-clienților, care au posibilitatea de înrolare 100% online și ulterior de activare a serviciului de Mobile Banking;
- clienților CEC Bank existenți, care au posibilitatea activării serviciului de Mobile Banking.
”CEC Bank continuă strategia de digitalizare prin oferirea de soluții 100% digitale. Prin intermediul noii funcționalități, clienții noi sau existenți au posibilitatea activării serviciului de Mobile Banking simplu și rapid, prin parcurgerea unor fluxuri de contractare direct din aplicație. Obiectivul nostru este acela de a simplifica relația clienților cu Banca, asigurând fluxuri rapide și economie de timp. Vom continua digitalizarea serviciilor bancare prin aducerea altor produse și servicii bancare în zona de procesare pe parcurs 100% online”, a declarat Mugur Podaru, Director al Direcției Operațiuni la Distanță, CEC Bank.
Astfel, clienții CEC Bank noi sau existenți pot accesa fluxurile de contractare disponibile în ecranul de activare a CEC app, imediat după descărcarea și instalarea aplicației din magazinele virtuale, App Store (iOS), Google Play (Android) și Huawei AppGallery.
Pentru o accesibilitate optimă, fluxurile sunt disponibile în primul ecran al aplicației (ecranul “Activează”):
- non-clienții pot accesa link-ul “Nu ești client CEC Bank? Apasă aici”, disponibil imediat sub titlul ecranului;
- clienții CEC Bank existenti (care detin alte produse din portofoliul bancii) pot accesa butonul “Contractează CEC app”, disponibil în bara orizontală de navigare din partea de jos a ecranului.
Activarea accesului la Mobile Banking se realizează în urma contractării pachetului Visa Multicurrency.
Fondată în 1864, CEC Bank are în prezent cea mai extinsă rețea națională, cu peste 1.000 de sucursale și unități teritoriale.















