Uniqa Asigurări și Uniqa Asigurări de viață au anunțat, miercuri, că au înregistrat, în primele nouă luni ale anului, față de aceeași perioadă a anului trecut, o scădere a primelor brute subscrise de 9%, până la 69 milioane de euro, în contextul reducerea expunerii pe segmentul motor.
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Cea mai mare dinamică, în primele nouă luni ale acestui an, s-a înregistrat pe segmentul asigurărilor de viață, în cadrul Uniqa Asigurări de viață, unde s-au vândut polițe în valoare de 13,2 milioane de euro, cu 47% mai mult decât în aceeași perioadă a anului trecut, scrie News.ro.
De asemenea, Uniqa Asigurări a raportat, în primele nouă luni ale anului, o creștere de 7% a vânzărilor de asigurări non-motor, față de aceeași perioadă a anului trecut, înregistrând prime brute subscrise pe acest segment în valoare de 19,4 milioane de euro.
“Creșterea constantă de anul acesta pe segmentele profitabile pe care am decis să ne axăm începând cu 2014, respectiv asigurări de viață și non-motor, a determinat o diminuare a pierderilor suferite de cele două companii. Acest succes este datorat adoptării unei strategii de business independente ce a vizat limitarea expunerii pe segmentul motor din cauza afluxului de daune cu impact financiar negativ asupra companiei. A fost o decizie asumată și curajoasă în contextul în care piața de asigurări din România continuă să fie dominată de astfel de produse”, a declarat directorul general al Uniqa Asigurări, Franz Weiler.
De asemenea, cele două companii continuă să reducă costurile administrative, care se află în scădere cu 14,5% în al treilea trimestru, față de aceeași perioadă a anului trecut, în contextul creșterii gradului de automatizare și de standardizare a produselor și serviciilor.