Vânzările Carrefour în România au continuat să urce în primul trimestru și au depășit jumătate de miliard de euro

Vânzările Carrefour în România au continuat să urce în primul trimestru și au depășit jumătate de miliard de euro
Andra Oprescu
Andra Oprescu
scris 25 apr 2019

Retailerul francez Carrefour, operatorul celui mai mare lanț de hipermarketuri din Europa și al doilea mare jucător de profil la nivel global, a continuat să crească pe piața românească în primul trimestru, raportând vânzări de 502 de milioane de euro (inclusiv TVA). România a avut, astfel, în termeni comparabili, cel mai solid ritm de creștere dintre piețe europene pe care compania este prezentă.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

De asemenea, vânzările de pe piața locală s-au menținut peste cele din Polonia, țară în care grupul francez are o prezență de peste două ori mai mare.

Cifra de afaceri a companiei în România urcat, astfel, cu 3,3% în termeni comparabili, față de perioada echivalentă a anului trecut. Excluzând efectele variației cursului de schimb, avansul a fost de 5%. 

Boeing anunță costuri suplimentare inițiale de 1 miliard de dolari din cauza crizei 737 MAX și retrage estimările financiare pentru acest an CITEȘTE ȘI Boeing anunță costuri suplimentare inițiale de 1 miliard de dolari din cauza crizei 737 MAX și retrage estimările financiare pentru acest an

Retailerul avea, la finele primelor trei luni din an, o rețea de 355 de unități pe piața locală, cu 5 mai puține decât la finalul anului 2018. Rețeaua locală a Carrefour include 35 hipermarketuri, 259 supermarketuri, 47 magazine de proximitate și 14 magazine cash&carry. De la finele anului trecut, grupul francez a închis 2 supermarketuri și 4 magazine de proximitate, însă a inaugurat un nou magazin cash&carry.

La nivel de grup, vânzările Carrefour au urcat cu 3% în primele 3 luni, la peste 20 miliarde de euro, în linie cu estimările analiștilor.

Anul trecut, Carrefour și-a ridicat afacerile din România cu 4% la peste 2,13 miliarde de euro.

viewscnt
Afla mai multe despre
vanzari carrefour
supeco
carrefour romania
rezultate carrefour