Avertisment pentru clienții Digi România: Tentative de fraudă în care sunt utilizate abuziv numele și imaginea companiei

Avertisment pentru clienții Digi România: Tentative de fraudă în care sunt utilizate abuziv numele și imaginea companiei
Profit.ro
Profit.ro
scris 22 mai 2024

RCS & RDS, unul dintre principalii furnizori de servicii convergente de comunicații electronice din România, a emis o avertizare către clienții săi cu privire la o serie de noi campanii frauduloase, în cadrul cărora sunt utilizate abuziv numele și identitatea vizuală a companiei, cu scopul de a înșela clienții.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 iunie - Medika TV - Maratonul Sănătății dentare. Parteneri: Corina Dent, Excedent, Maxilomed, Regina Maria Dental Clinics
27 iunie - Maraton Profit News TV - Maraton Made in Romania (ediția a II-a). Parteneri: Auchan, Kaufland, Liberty Steel
25 iulie - Maraton Medika TV - Sanatatea Aparatului Urinar

Potrivit unei avertizări emise de companie către clienții săi, începând cu data de 15 mai au fost emise mesaje de tip e-mail în cadrul unei noi tentative de phising de adresa info@digi-ro.com.

ULTIMA ORĂ FOTO Gigantul Amazon deschide un studio de dezvoltare jocuri în România. Un veteran român al industriei, pus la conducere CITEȘTE ȘI ULTIMA ORĂ FOTO Gigantul Amazon deschide un studio de dezvoltare jocuri în România. Un veteran român al industriei, pus la conducere

„Îți reamintim că domeniul oficial al companiei Digi Romania este digi.ro și nu ne asumăm identitatea altor domenii cu extensii similare (digiromania.com, digi-ro.com, etc.)”, a menționat compania în avertizarea emisă către utilizatori, arată Adevărul.

De asemenea, Digi România a menționat faptul că aceasta nu va solicita niciodată detaliile cardului bancar pentru rambursarea plăților, iar o astfel de cerere reprezintă în toate cazurile o încercare de fraudă, iar mailurile utilizate în cadrul acestei tentative de fraudă imită identitatea vizuală a companiei, dar aceasta nu este identică.

Cum se pot proteja utilizatorii de tentativele de fraudă din mediul online

Utilizatorii sunt sfăruiți să verifice mereu expediatorul e-mailurilor pe care le primesc și să fie atenți la adresele de pe care primesc astfel de mesaje.

În plus, compania își mai sfătuiește clienții să nu ofere date personale prin mail, SMS sau telefonic și să nu răspundă cererilor suspecte de a introduce date financiare sau cu caracter personal pe site-uri neligitime.

Declin al afacerilor Huawei în România CITEȘTE ȘI Declin al afacerilor Huawei în România

De asemena, aceștia sunt sfătuiți să raporteze aceste tentative de fraudă echipei de suport a companiei. „Fii vigilent și asigură-te că deschizi doar e-mailurile primite de la surse de încredere și protejează-ți datele personale!”

„Securitatea ta reprezintă o prioritate pentru noi și te asigurăm pe această cale că depunem toate eforturile pentru a preveni și a te proteja împotriva tentativelor de fraudă!”, își încheie sursa citată avertizarea emisă către clienții săi.

Astfel, infractorii cibernetici se bazează pe redirecționări deschise, pe momeli de facturi restante și pe tehnici de tip Living-off-the-Land (LotL) pentru a trece de sistemele de securitate, relevă raportul trimestrial HP Wolf Security Threat Insights, care oferă o analiză a atacurilor cibernetice din lumea reală, ajutând organizațiile să înțeleagă cele mai recente tehnici folosite de hackeri pentru a nu fi detectați și pentru a crea breșe de securitate.

viewscnt
Afla mai multe despre
digi românia
frauda