Coronavirusul amână și Prime Day, evenimentul de marketing al Amazon

Coronavirusul amână și Prime Day, evenimentul de marketing al Amazon
scris 5 apr 2020

Amazon.com va amâna evenimentul de marketing Prime Day cel puțin până în luna august și anticipează un impact de 100 de milioane de dolari din cauza unui număr mare de dispozitive pe care le-ar putea comercializa cu discount, potrivit unei note interne obținută de Reuters.

Compania consideră totodată că există riscuri legate de vânzările de sisteme cloud în Franța, în timp ce o altă afacere, cu conținut video la cerere, ar putea raporta venituri cu 100 de milioane de dolari mai mari decât anticipa Amazon pentru primul trimestru.

Reprezentanții Amazon au refuzat să comenteze, potrivit News.ro.

Noul iPhone de dimensiuni mici se va numi iPhone SE CITEȘTE ȘI Noul iPhone de dimensiuni mici se va numi iPhone SE

Nota obținută de Reuters oferă informații rare despre modul în care cel mai mare retailer online din lume își planifică activitățile și despre reacția rapidă a companiei la riscurile provocate afacerilor de noul coronavirus.

Prime Day, un eveniment de marketing lansat de Amazon în 2015 pentru stimularea vânzărilor în perioada de vară, când cumpărăturile stagnează, a fost organizat prima oară în luna iulie, dar de obicei compania nu publică data exactă cu mult timp înainte.

Decizia de amânare a evenimentului înseamnă că Amazon va avea în exces 5 milioane de dispozitive pe care ar fi urmat să le vândă mai devreme, cum ar fi dispozitivele controlate vocal Echo. Sunt afectați și comercianții terți, ale căror venituri depind de Amazon.

Startup-ul românesc proptech Bright Spaces a fost selectat în acceleratorul Pi Labs din Marea Britanie – cel mai activ investitor din Europa în tehnologii pentru real estate CITEȘTE ȘI Startup-ul românesc proptech Bright Spaces a fost selectat în acceleratorul Pi Labs din Marea Britanie – cel mai activ investitor din Europa în tehnologii pentru real estate

Compania nu dezvăluie veniturile generate de eveniment, dar comercianții au avut o contribuție de 2 miliarde de dolari la vânzările realizate în timpul ediției din 2019 a Prime Day, care a avut loc pe parcursul a 48 de ore în 18 țări.

Amazon și angajații săi sunt în prima linie pentru furnizarea de produse esențiale consumatorilor în timpul epidemiei de coronavirus, care a infectat peste 1 milion de oameni și a provocat peste 54.000 de decese la nivel mondial.

Sindicatele și unii oficiali aleși din SUA au afirmat că Amazon nu ia măsuri suficiente pentru a-și proteja angajații, dintre care unii riscă să fie  infectați în depozitele unde unii colegi s-au îmbolnăvit, în timp ce alții sunt expuși din cauza manipulării livrărilor.

Coronavirus este folosit ca momeală în atacurile prin e-mail asupra companiilor de atacatorii cibernetici CITEȘTE ȘI Coronavirus este folosit ca momeală în atacurile prin e-mail asupra companiilor de atacatorii cibernetici

Amazon a respins apelurile pentru închiderea depozitelor, iar joi a anunțat că va pune la dispoziție milioane de măști și că va verifica temperatura tuturor angajaților din Statele Unite și Europa.

Potrivit notei obținute de Reuters, Amazon intenționează să ceară angajaților să păstreze o distanță de siguranță între ei, pentru a reduce riscurile de infectare.

viewscnt
Afla mai multe despre
amazon
prime day
amanare
coronavirus
marketing