Într-o singură zi - prima zi a Crăciunului - în Europa au fost cumpărate aplicații în valoare de 54,6 milioane de dolari.
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Prima zi a Crăciunului este, în mod tradițional deja, una din cele mai bune pentru dezvoltatorii de aplicații. Utilizatorii cumpără în număr mare aplicații de Crăciun, inclusiv pentru a le face cadou celor dragi.
Conform Sensor Tower, în Europa au fost cumpărate aplicații în valoare de 54,6 milioane de dolari în prima zi a Crăciunului, care a devenit a doua cea mai bună zi a anului trecut pentru dezvoltatori, după Black Friday.
Anul acesta, europenii au cheltuit cu 29% mai mult decât de Crăciunul din 2019, când suma a fost de 42,2 milioane de dolari.
Însă, Europa a înregistrat o creștere anuală mai mică decât cea de la nivel global. În întreaga lume, creșterea sumelor investite de Crăciun a fost de 34,5%. Cele 54,6 milioane de dolari din Europa reprezintă doar aproximativ 13% din banii investiții în aplicații la nivel global de Crăciun.
Două treimi, adică 36,6 milioane de dolari au ajuns la producătorii de jocuri, care s-au bucurat de o creștere anuală de 21%. Cel mai vândut joc din ziua de Crăciun a fost Brawl Stars, care a atras 1,8 milioane de dolari,
Deși a trebuit să se mulțumească doar cu o treime din bani, dezvoltatorii celorlalte aplicații au beneficiat de o creștere anuală de 50%, de la 12 milioane de dolari în 2019.
Cu 1 milion de dolari, Tinder a fost cea mai productivă aplicație de Crăciun.
Cei mai mulți bani au venit din Germania, țară care a investit 11 milioane de dolari în aplicații în ziua de Crăciun. Urmează Marea Britanie cu 10,4 milioane de dolari și Franța cu 5,7 milioane de dolari.