Facebook oficializează unificarea comunicării între Instagram și Facebook pentru companii

Facebook oficializează unificarea comunicării între Instagram și Facebook pentru companii
Liviu Mihai
Liviu Mihai
scris 8 feb 2019

Facebook a început unificarea funcțiile de chat pentru business din Instagram și Messenger, astfel că firmele vor putea gestiona comunicarea cu utilizatorii celor două platforme dintr-un Inbox comun.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Informația vehiculată săptămâna trecut de cei de la Axios s-a adeverit, Facebook anunțând mesajele schimbare de companii cu utilizatorii de Instagram vor ajunge în Inbox-ul paginilor de Facebook.

Practic, din cadrul secțiunii Inbox a paginilor da Facebook, firmele vor putea comunica atât cu cei care folosesc Facebook Messenger, cât și cu cei care scriu de pe Instagram.

Unificare, ce anterior era valabilă doar pentru utilizatorii finali, a fost anunțată în cadrul evenimentului Facebook Communities Summit și va fi disponibilă pentru început în Statele Unite și Brazilia.

Germania restricționează colectarea de date de către Facebook CITEȘTE ȘI Germania restricționează colectarea de date de către Facebook

Mutarea celor de la Facebook vine la puțin timp după ce compania americană și-a anunțat intenția de a unifica cele trei platforme de chat pe care le deține, Messenger, Instagram Direct și WhatsApp.

Această unificare va permite comunicarea între utilizatorii celor trei produse, un utilizator de WhatsApp putând, spre exemplu, schimba mesaje cu un utilizator de Instagram.

În cadrul aceluiași eveniment, Facebook a anunțat că produsele sale de comunicare sunt folosite de peste 90 de milioane de companii mici și că peste 7 milioane de advertiseri cumpără publicitate în cadrul serviciilor sale.

În ultimul trimestru al anului trecut, Facebook a obținut venituri de 16,64 miliarde de dolari din reclame.

viewscnt
Afla mai multe despre
facebook
companii
chat
comunicare
messenger
instagram