Google extinde categoriile „sensibile” de reclame, a căror afișare poate fi limitată de utilizatori

Google extinde categoriile „sensibile” de reclame, a căror afișare poate fi limitată de utilizatori
Liviu Mihai
Liviu Mihai
scris 29 apr 2022

Utilizatorii pot acum să ceară Google să afișeze mai puține reclame din categorii care le pot afecta sănătatea mintală, precum cele legate de slăbit.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Google anunță extinderea categoriilor de reclame asupra căror afișări utilizatorii pot interveni și pot cere reducerea numărului de instanțe în care acestea le sunt arătate în cadrul unora din produsele companiei.

Alături de alcool și jocuri de noroc, categorii sensibile ce pot fi limitate încă de la sfârșitul lui 2020, acum acum fost adăugate sarcina, parentingul, slăbitul și anunțurile matrimoniale.

YouTube va începe să afișeze reclame în formatul video copiat de la TikTok CITEȘTE ȘI YouTube va începe să afișeze reclame în formatul video copiat de la TikTok

Aceste categorii de reclame nu pot fi blocate complet, ci se poate doar cere afișarea mai puțin frecventă.

De asemnea, opțiunea nu va fi disponibilă pentru toate produsele Google, ci doar pentru YouTube și rețeaua Google Display. În restul serviciilor, inclusiv Google Search și Google Shopping, utilizatorul este lipsit de aceste opțiuni.

Cu atâtea limitări, este greu de spus dacă opțiunile oferite de Google vor avea un cât de mic impact pozitiv asupra celor care suferă de afecțiuni ce se pot agrava la vederea anumitor tipuri de reclame.

Utilizatorii logați în contul Google pot realiza aceste setări din pagina Ad personalization.

viewscnt
Afla mai multe despre
google
reclame