Google lucrează la un sistem de urmărire a prețurilor pentru Chrome

Google lucrează la un sistem de urmărire a prețurilor pentru Chrome
scris 13 mai 2021

Chrome este pe punctul de a oferi o funcție de notificare în cazul în care scad prețurile la anumite produse disponibile în magazinele online, călcând pe urmele lui Microsoft Edge.

Utilizatorii smartphone-urilor cu Android vor putea, în viitorul apropiat, să folosească browser-ul Chrome pentru a urmări prețurile produselor favorite și pentru a fi înștiințați atunci când prețurile acestora scad.

Fulfilment by eMAG, instrumentul de un milion de euro care ajută antreprenorii să se concentreze pe creșterea afacerii CITEȘTE ȘI Fulfilment by eMAG, instrumentul de un milion de euro care ajută antreprenorii să se concentreze pe creșterea afacerii

Asta pentru că Google lucrează în prezent la o facilitate de “price tracking”, care va monitoriza prețurile produselor disponibile în magazinele online.

Problema este că, cel puțin în cadrul testelor, monitorizarea prețurilor este posibilă doar cu condiția ținerii deschise a paginii cu produsul urmărit într-un tab - ceea ce înseamnă consum de resurse și afectarea negativă a autonomiei.

O implementare mai bună ar fi la nivel de server, cu monitorizarea făcută în cloud, în locul unei procesări locale, care folosească resursele telefonului.

Deocamdată, doar o mică parte din utilizatori au putut observa și folosi noua facilitate și nu există încă informații despre o lansare oficială, la nivel global.

VIDEO Profit TV - Să ajutăm business-ul. Dan Fați, CEO Dacris: Firmele se pregătesc pentru revenirea angajaților la birouri. Tombole cu premii, ciocolată, mic dejun pentru cine vine la birou. Pandemia a sporit gradul de suprasolicitare de trei ori, la 25% CITEȘTE ȘI VIDEO Profit TV - Să ajutăm business-ul. Dan Fați, CEO Dacris: Firmele se pregătesc pentru revenirea angajaților la birouri. Tombole cu premii, ciocolată, mic dejun pentru cine vine la birou. Pandemia a sporit gradul de suprasolicitare de trei ori, la 25%

Cert este că, în momentul în care va deveni disponibilă, funcția de monitorizare a prețurilor va putea fi accesată din cadrul meniului deschis de butonul cu trei puncte din colțul dreapta sus al browser-ului.

Chrome nu este primul browser care să cocheteze cu ideea unui sistem de monitorizare a prețurilor. Microsoft a lansat o funcție similară pentru Edge, spre finele anului trecut, iar Mozilla a experimentat în urmă cu trei ani cu o opțiune similară pentru Firefox, despre care, însă, nu s-a mai auzit nimic.

viewscnt
Afla mai multe despre
google
prețuri
chrome
android
smartphone