Chrome este pe punctul de a oferi o funcție de notificare în cazul în care scad prețurile la anumite produse disponibile în magazinele online, călcând pe urmele lui Microsoft Edge.
Utilizatorii smartphone-urilor cu Android vor putea, în viitorul apropiat, să folosească browser-ul Chrome pentru a urmări prețurile produselor favorite și pentru a fi înștiințați atunci când prețurile acestora scad.

Asta pentru că Google lucrează în prezent la o facilitate de “price tracking”, care va monitoriza prețurile produselor disponibile în magazinele online.
Problema este că, cel puțin în cadrul testelor, monitorizarea prețurilor este posibilă doar cu condiția ținerii deschise a paginii cu produsul urmărit într-un tab - ceea ce înseamnă consum de resurse și afectarea negativă a autonomiei.
O implementare mai bună ar fi la nivel de server, cu monitorizarea făcută în cloud, în locul unei procesări locale, care folosească resursele telefonului.
Deocamdată, doar o mică parte din utilizatori au putut observa și folosi noua facilitate și nu există încă informații despre o lansare oficială, la nivel global.

Cert este că, în momentul în care va deveni disponibilă, funcția de monitorizare a prețurilor va putea fi accesată din cadrul meniului deschis de butonul cu trei puncte din colțul dreapta sus al browser-ului.
Chrome nu este primul browser care să cocheteze cu ideea unui sistem de monitorizare a prețurilor. Microsoft a lansat o funcție similară pentru Edge, spre finele anului trecut, iar Mozilla a experimentat în urmă cu trei ani cu o opțiune similară pentru Firefox, despre care, însă, nu s-a mai auzit nimic.