Grupul chinez Huawei a lansat șapte noi produse ”Smart Office”, inclusiv un laptop de top și prima sa imprimantă și tabletă cu cerneală electronică, subliniind angajamentul său față de consumatori după ce restricțiile comerciale impuse de Statele Unite i-au afectat grav afacerile cu dispozitive mobile, transmite Reuters.
CEO-ul Huawei Consumer Business Group, Richard Yu, vorbind într-o prezentare video înainte de Mobile World Congress, a declarat că produsele sunt ”o declarație îndrăzneață” a conceptului său Smart Office, scrie News.ro.

Președintele grupului de afaceri pentru consumatori din Europa de Vest al Huawei, William Tian, a spus că produsele vor atrage oamenii care lucrează din ce în ce mai mult de acasă.
”Acestea nu sunt dispozitive de sine stătătoare. Ne putem conecta și colabora mult mai ușor cu conceptul nostru de Super Device”, a spus el într-un interviu.
Super Device este o tehnologie care permite produselor Huawei să se conecteze și să partajeze capacități și resurse.

Tian a spus că grupul Huawei a rămas angajat pe piața smartphone-urilor, în pofida interdicției comerciale din SUA, introdusă în 2019 și care a intrat pe deplin în vigoare un an mai târziu, care l-a împiedicat să folosească serviciile Google pe sistemul de operare Android și i-a restrâns tehnologia de semiconductori.
”Vom continua să investim în noi tehnologii pentru a ne menține poziția de lider în categoria smartphone-urilor”, a spus Tian. El a mai arătat că Huawei nu a avut probleme cu aprovizionarea cu cipuri pentru produsele sale.

”Putem satisface cererea pieței, nu avem nicio problemă de aprovizionare”, a spus el.