Cea mai nouă facilitate Instagram, numită Channels și inspirată într-o mare măsură de la canalele care funcționează pe Telegram, reprezintă o nouă cale prin care personalitățile pot comunica informații urmăritorilor, ca alternativă la postări, Stories, sau Reels.
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, CEC Bank, Sphera, Teraplast
Mark Zuckerberg însuși a anunțat cea mai nouă funcționalitate Instagram, numită, Channels, care este o funcție de comunicare directă de tip „one-to-many”.
Creatorii de conținut pot deschide un astfel de canal din secțiunea de comunicare scrisă a platformei sociale și pot, apoi, să trimită urmăritorilor invitații prin care să-i încurajeze pe aceștia să se alăture.
Comunicarea prin aceste canale va funcționa într-un singur sens - creatorul postează mesaje, iar urmăritorii le pot doar citi. Aceștia din urmă vor primi notificări când sunt postate mesaje noi pe canalele la care s-au înscris.
În afară de text, pe noile canale de comunicare mai pot fi postate, printre altele, imagini și sondaje. La postările văzute utilizatorii pot adăuga așa-numitele reacții sub formă de emoji-uri.
Pentru început, funcția Channels este disponibilă doar unui număr redus de creatori de conținut din Statele Unite. În lunile următoare, aceeași funcționalitate va fi implementată în Messenger și Facebook, singurul produs important Meta care scapă, deocamdată, fiind WhatsApp.