Producătorii de jocuri vor plăti, pe viitor, un comision mai mic dacă își aduc jocurile în Windows Store, într-o încercare a gigantului american de a deveni un jucător important pe zona magazinelor de jocuri.
1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară
De la 1 august, comisionul pentru publicarea jocurilor în Windows Store va scădea la 12%, a anunțat Microsoft, care percepea până acum comisionul standard, de 30%.
CITEȘTE ȘI Fulfilment by eMAG, instrumentul de un milion de euro care ajută antreprenorii să se concentreze pe creșterea afaceriiNoul comision va fi aplicat doar jocurilor de PC, nu și celor Xbox, acolo unde Microsoft nu are niciun interes să-l reducă.
În zona de PC-uri, interesul este clar: Microsoft vrea să devină un magazin important de jocuri pentru PC și țintește liderul acestei piețe, Steam. Valve, proprietarul Steam, oprește 30% din vânzări.
CITEȘTE ȘI Dacă ar ajunge roboții să dea consultanță, ce vor mai face oamenii? Despre viitorul consultanței, ce cred liderii PwC (III)Pe de altă parte, Microsoft calcă pe urmele unui alt pretendent, Epic Games, care a fost prima compania ce a adoptat un comision de 12%.
Steam este liderul incontestabil al pieței, însă apar din ce în ce mai mulți producători nemulțumiți de comisionul de 30% - la fel ca și în cazul magazinelor de aplicații deținute de Apple și Google.