Orange România, creștere în afaceri cu 11% în primul trimestru. Compania a ajuns la 10,449 milioane clienți

Orange România, creștere în afaceri cu 11% în primul trimestru. Compania a ajuns la 10,449 milioane clienți
scris 26 apr 2018

Orange România a realizat, în intervalul ianuarie-martie, o cifră de afaceri de 270 milioane de euro, în creștere cu 11,1% față de aceeași perioadă a anului trecut. Creșterea a fost susținută, în principal, de evoluția utilizării datelor mobile, a vânzărilor de dispozitive mobile și a serviciilor convergente.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Pentru primul trimestru din anul precedent, Orange Romania a anunțat, la 27 aprilie 2017, că afacerile au atins 246,2 milioane de euro. Prin raportarea la cifra anunțată anterior pentru  T1 2017, procentul de creștere al afacerilor companiei din primul trimestru al acestui an a fost de 9,7%.

"Grupul Orange a trecut oficial de la 1 ianuarie 2018 pe noul standard de recunoastere a veniturilor IFRS 15, renuntand la raportarea pe IAS 18. Veniturile din 2017 au fost recalculate astfel incat procentul de crestere year over year sa fie pe baze comparabile. Conform noului standard de raportare, cifra de afaceri pentru T1 2017 este de 243 milioane euro”, a transmis operatorul la solicitarea Profit.ro.

La 31 martie, Orange România furniza servicii mobile, fixe și TV pentru 10,449 milioane clienți. 

La aceeași dată, circa 3,3 milioane clienți foloseau serviciile Orange 4G, cu aproape 40% mai mulți comparativ cu primul trimestru al anului 2017, rețeaua 4G acoperind 93,4% din populația țării. Același trend ascendent este indicat și în ceea ce privește traficul de date mobile, care a crescut cu 85% comparativ cu T1 2017, și cel 4G, care a crescut de 3 ori. Această evoluție este susținută de vânzările de smartphone-uri și de investițiile continue în rețelele 4G și 4G+. 

Un avion Tarom cu destinația Barcelona a revenit la București din cauza unui geam fisurat CITEȘTE ȘI Un avion Tarom cu destinația Barcelona a revenit la București din cauza unui geam fisurat

Smartphone-urile performante și dispozitivele conectate rămân în top-ul preferințelor clienților. De exemplu, vânzările generate de categoria dispozitivelor conectate a înregistrat o creștere de 70% în primul trimestru al acestui an, comparativ cu primul trimestru al anului 2017. Un interes este indicat și în ceea ce privește obiectele conectate pentru casă, unde vânzările au crescut de 5 ori față de trimestrul 1 al anului precedent.

La finalul lunii martie, serviciul de televiziune prin cablu și satelit, Orange Home TV, număra 418.000 clienți, în creștere cu 22% comparativ cu T1 2017, iar serviciile fixe în bandă largă aveau peste 210.000 de abonați, în creștere cu 65%. În primul trimestru al acestui an, 95.000 de clienți au ales serviciile fix-mobil de la Orange, cu aproape 6 ori mai mult comparativ cu anul precedent. De asemenea, interesul utilizatorilor de a accesa conținut video de pe orice dispozitiv se reflectă în numărul mediu lunar de utilizatori activi ai serviciului Orange TV Go, care a crescut cu 27% în T1 2018, comparativ cu aceeași perioadă a anului 2017. Creșterea a fost înregistrată ca urmare a îmbogățirii și diversificării conținutului și  adaptării aplicației pe baza feedback-ului clienților.

Primele trei luni ale anului au adus o creștere și pe segmentul serviciilor financiare prin intermediul telefonului mobil, datorită accesibilității și rapidității tranzacțiilor. Astfel, numărul clienților care au ales serviciul Orange Money până la 31 martie 2018 pentru a achita facturi și pentru a efectua reîncărcări PrePay a ajuns la 94.000, în creștere cu 130% comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.

viewscnt
Afla mai multe despre
orange
4g