Snap a stabilit valoarea ofertei publice inițiale pe care urmează să o lanseze la 19,5-22,2 miliarde de dolari, în ceea ce ar putea fi a treia mare vânzare de acțiuni în industria tehnologiei din ultimul deceniu, au declarat persoane apropiate situației, transmite Blooberg.
Creatorul aplicației photo Snapchat își evaluează acțiunile la 14-16 dolari pe unitate, au spus persoanele, scrie News.ro.
Oferta ar putea fi cea mai mare operațiune de acest tip după ce grupul chinez Alibaba a atras de la investitori o sumă record de 25 de miliarde de dolari în 2014.
Snap este prima companie americană de madia socială care se listează la bursă de când Twitter a debutat pe piața de capital în urmă cu peste trei ani.
Conducerea Snap urmează să efectueze un turneu în orașe precum Los Angeles, San Francisco și New York pentru a promova oferta posibililor investitori.

Veniturile Snap au crescut de șase ori anul trecut, la 404,5 milioane de dolari, de la 58,7 milioane de dolari în 2015.
Pierderile nete au crescut la 514,6 milioane de dolari, de la 372,9 milioane de dolari.
Conducerea Snap este convinsă că veniturile vor crește, dar ar putea fi supusă întrebărilor legate de creșterea numărului de utilizatori, care a încetinit în al doilea semestru din 2016.
Un reprezentant al Snap a refuzat să comenteze.