Spotify și-a extins parteneriatul cu Google Cloud pentru a folosi modele de limbaj mari pentru a ajuta la identificarea tiparelor de ascultare ale unui utilizator în podcasturi și cărți audio, pentru a sugera recomandări personalizate, transmite Reuters.
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Modele de limbaj mari bazate pe inteligență artificială, cum ar fi ChatGPT al OpenAI și Google Bard, sunt instruite pe o cantitate masivă de date, pentru a genera text și alt conținut, scrie News.ro.
CITEȘTE ȘI BCR va lansa prima companie de investiții cu capital de risc dezvoltată de o bancă românească pentru finanțarea startup-urilor din tehnologieGoogle Cloud, deținută de Alphabet, are mai multe astfel de modele de limbaj, cum ar fi PaLM 2, Codey, Imagen și Chirp, care sunt instruite pe text, coduri, imagini, audio și video.
Spotify este printre companiile care au adoptat devreme AI, pe care a folosit-o pentru algoritmii de recomandare muzicală cu un deceniu mai devreme.
Compania suedeză își propune acum să folosească modelele de limbaj mari (LLM) pentru a le reproduce în conținutul său non-muzică, cum ar fi podcasturi și cărți audio.
Gigantul de streaming muzical a încercat să-și sporească câștigurile prin creșterea listei de formate generatoare de venituri, cum ar fi podcasturi și cărți audio.
Anterior, compania promisese profituri mari prin extinderea costisitoare în podcasturi și cărți audio.
CITEȘTE ȘI Dacia oprește comenzile pentru Spring în Franța”Evoluția tehnologiei noastre a fost însoțită de angajamentul Google Cloud de a construi cea mai bună platformă posibilă pentru ca produsele noastre să ruleze și să conducă mai departe inovații cu capacitățile emergente ale AI generative”, a declarat Gustav Söderström, directorul de produse și tehnologie al Spotify.
Odată cu parteneriatul extins cu Google, Spotify explorează, de asemenea, utilizarea LLM-urilor pentru a oferi o experiență de ascultare mai sigură și pentru a identifica conținutul potențial dăunător.