TARA Interactive își extinde prezența internațională și demarează noi proiecte în Germania și Danemarca

TARA Interactive își extinde prezența internațională și demarează noi proiecte în Germania și Danemarca

Vlad Lepădatu, Managing Partner la TARA Interactive

Profit.ro
Profit.ro
scris 29 aug 2022

TARA Interactive, companie românească de dezvoltare de software, își extinde prezența în Germania și în Danemarca și începe campanii de promovare a serviciilor în alte trei țări: Elveția, Olanda și Canada.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Demersul se înscrie în strategia de extindere internațională a companiei românești și are loc pe fondul creșterii nevoii de digitalizare a companiilor și de eficientizare a cheltuielilor.

Cât va costa și câtă publicitate va afișa viitoarea versiune cu reclame a Netflix CITEȘTE ȘI Cât va costa și câtă publicitate va afișa viitoarea versiune cu reclame a Netflix

TARA Interactive dezvoltă, în prezent, proiecte, în SUA, Germania și Danemarca, alături de România și Moldova, iar cifra de afaceri realizată în afara țării este de 70%.

„Dacă acum câțiva ani aveam clienți doar în afară, obiectivul curent este să ne extindem atât internațional, cât și în România, unde nevoia de digitalizare a companiilor este tot mai mare. În prezent dezvoltăm proiecte pe partea de business management și administration (eCommerce, roboți, RPA, aplicații mobile, AI, CRM), care sunt industry agnostic, dar și pe verticale specifice anumitor industrii, cum ar fi banking, accounting & finance, logistics etc.”, spune Vlad Lepădatu, Managing Partner la TARA Interactive, menționând că, în ultimii doi ani, a observat o creștere a cererii din partea magazinelor online și pentru automatizarea proceselor interne.

Strategia TARA Interactive de extindere la nivel internațional vizează și deschiderea de birouri locale în perioada următoare, pe lista scurtă a companiei fiind Olanda și Germania.

Dezvoltarea TARA Interactive la nivel internațional are loc concomitent cu creșterea numărului de angajați. Astfel, planurile companiei presupun creșterea echipei la 70 de angajați până la finalul anului. 

În prezent, TARA Interactive are 50 de angajați în birourile din București și Chișinău și desfășoară proiecte internaționale (SUA, Marea Britanie, Europa, România, etc), în domenii precum fintech, sport, consultanță, transport, logistică, ecommerce și retail.

viewscnt
Afla mai multe despre
tara interactive
it