Utilizatorii TikTok își petrec deja jumătate din timpul alocat aplicației urmărind clipuri mai lungi de un minut, susține compania într-un raport arătat creatorilor de conținut.
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
După ce s-a lansat ca o aplicație de short-form video, TikTok migrează, ușor, dar sigur, către filmări mai lungi, care acomodează mai bine reclame, arată The Information.
CITEȘTE ȘI Google Drive a șters fișierele recente ale unora dintre utilizatoriNumărul românilor care utilizează în fiecare lună aplicația TikTok a ajuns la 7,4 milioane, fie pentru a urmări clipuri sau să le distribuie pe ale lor, fie să experimenteze efectele și filtrele speciale, arată datele centralizate de reprezentanții platformei de socializare.
TikTok are birouri globale în: Los Angeles, New York, Londra, Paris, Berlin, Polonia, Israel, Dubai, Singapore, Jakarta, Seul și Tokyo.