TikTok migrează, ușor, dar sigur, către filmări mai lungi, care acomodează mai bine reclame

TikTok migrează, ușor, dar sigur, către filmări mai lungi, care acomodează mai bine reclame
Profit.ro
Profit.ro
scris 1 dec 2023

Utilizatorii TikTok își petrec deja jumătate din timpul alocat aplicației urmărind clipuri mai lungi de un minut, susține compania într-un raport arătat creatorilor de conținut.

Eveniment Profit
Profit.ro organizează cea de-a patra ediție a evenimentului IMM, o dezbatere pe teme ce preocupă antreprenorii mici și mijlocii în această perioadă, reunind reprezentanți ai autorităților, antreprenori și manageri de companii, organizații patronale, investitori, finanțatori și consultanți de business.
Evenimentul va fi organizat cu sprijinul: CEC Bank, Raiffeisen Bank, Porsche Finance Group Romania (Sharetoo - Abonamentul Auto) si UniCredit Bank.

Urmărește-ne și pe Google News

După ce s-a lansat ca o aplicație de short-form video, TikTok migrează, ușor, dar sigur, către filmări mai lungi, care acomodează mai bine reclame, arată The Information.

Google Drive a șters fișierele recente ale unora dintre utilizatori CITEȘTE ȘI Google Drive a șters fișierele recente ale unora dintre utilizatori

Numărul românilor care utilizează în fiecare lună aplicația TikTok a ajuns la 7,4 milioane, fie pentru a urmări clipuri sau să le distribuie pe ale lor, fie să experimenteze efectele și filtrele speciale, arată datele centralizate de reprezentanții platformei de socializare.

TikTok are birouri globale în: Los Angeles, New York, Londra, Paris, Berlin, Polonia, Israel, Dubai, Singapore, Jakarta, Seul și Tokyo. 

viewscnt
Afla mai multe despre
tiktok
aplicatie