Twitter ar putea introduce un nou algoritm de afișare a mesajelor, care ține cont de preferințe

Twitter ar putea introduce un nou algoritm de afișare a mesajelor, care ține cont de preferințe
Andra Oprescu
Andra Oprescu
scris 7 feb 2016

Twitter intenționează să renunțe la afișarea mesajelor invers cronologic, urmând ca platforma de socializare să țină cont și de preferințele utilizatorilor atunci când stabilește ordinea în care sunt afișate informațiile. Schimbarea ar putea avea loc chiar săptămâna viitoare, potrivit unor surse citate de BuzzFeed.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară

Informațiile nu au fost deocamdată confirmate oficial, dar Jack Dorsey, CEO-ul companiei, a  publicat duminică un mesaj pe Twitter, ca reacție la zvonurile apărute, în care spune că utilizatorii pot fi avantajați de afișarea mesajelor folosind un algoritm mai complex.

"Twitter te poate ajuta să socializezi în timp real, în funcție de interese dinamice și subiecte", a spus Dorsey.

Afirmația poate fi interpretată ca o confirmare a intenției de a renunța la afișarea mesajelor doar în funcție de data și ora postării.

Acțiunile Tesla au coborât la minimul ultimului an CITEȘTE ȘI Acțiunile Tesla au coborât la minimul ultimului an

Mulți utilizatori au reacționat negativ la posibila modificare, criticând modificările făcute de Twitter în ultimul timp, care fac rețeaua să fie tot mai asemănătoare cu Facebook.

De la oferta publică inițială, care a avut loc în 2013, investitorii au fost constant dezamăgiți de rezultatele financiare ale Twitter. Ca urmare, platforma încearcă să atragă mai mulți utilizatori prin introducerea unor funcții noi, multe dintre acestea inspirate de alte rețele de socializare, cum este și cazul butonului "Like", introdus în noiembrie.

Rezultatele financiare ale companiei în anul 2015 vor fi publicate pe 10 februarie.

Și Facebook a anunțat modificări ale algoritmului care stabilește ordinea postărilor care ne apar în news feed.

 Până acum, ordinea era stabilită în funcție de popularitate, cuantificată după numărul de like-uri, comentarii și share-uri. Facebook a informat recent că a realizat diverse studii cu privire la relevanța postărilor și că va folosi datele obținute, alături de metodele de până acum, pentru a stabili ordinea în care sunt afișate elementele din news feed.

 

viewscnt
Afla mai multe despre
twitter
social media
retea sociala
facebook
cronologie
mesaje
algoritm
preferinnte
dorsey