Twitter dublează limita de caractere acceptate pentru o postare

Twitter dublează limita de caractere acceptate pentru o postare
Liviu Mihai
Liviu Mihai
scris 27 sep 2017

Utilizatorii Twitter vor putea include în curând 280 de caractere într-o singură postare.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Twitter a început să testeze postări cu 280 de caractere în loc de 140, cum era cazul până acum. Deocamdată, doar un număr limitat de utilizatori beneficiază de noul format, însă, ulterior, noua limită va fi extinsă la nivelul întregii rețele.

Limita de 140 de caractere, care face parte din ADN-ul rețelei al cărei principal atu rămâne caracterul real time al fluxului, neafectat de algoritmi de rankare cum e cazul la Facebook, este ridicată pentru prima oară de la înființarea companiei în 2006.

Conform datelor strânse de Twitter, 9% din postările din cadrul rețelei au exact 140 de caractere. De asemenea, expunerea ideilor care necesit explicații detaliate se face prin așa-numitele tweetstorm-uri – o serie de mai multe postări care continuă aceeași idee. Utilizatorii fac acest lucru tocmai din cauză că nu pot include mai mult de 140 de caractere într-o postare.

Marile companii de tehnologie au fost ținta unui atac cibernetic la scară largă CITEȘTE ȘI Marile companii de tehnologie au fost ținta unui atac cibernetic la scară largă

Reprezentanții Twitter vor urmări în cadrul acestui teste implicațiile pe care creșterea limitei la 280 de caractere le poate avea. Aceștia speră ca prin această modificare utilizatorii vor deveni mai expresivi și mai implicați în cadrul rețelei.

Limita de 140 de caractere a rămas de la începuturile Twitter, când mesajele erau livrate prin SMS. Într-un SMS nu erau acceptate mai mult de 160 de caractere, iar Twitter a alocat 140 de caractere pentru postare și a rezervat restul de 20 de caractere pentru numele de utilizator.

Twitter a mai încercat și în trecut să ajute la includerea mai multor caractere într-o postare, dar fără a modifica limita de caractere. În 2016, Twitter a încetat să mai contorizeze în limita de 140 de caractere atașamentele care reduceau și mai mult numărul de caractere ce puteau fi incluse într-o postare.

viewscnt
Afla mai multe despre
twitter
social media