După scăderea veniturilor din ultimul trimestru, Twitter a decis rapid să scumpească abonamentele Twitter Blue, care oferă plătitorilor o serie de facilități suplimentare.
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
Twitter a trimis e-mail-uri celor care plătesc pentru serviciul Twitter Blue, anunțându-i că, în Statele Unite, acesta va costa 5 dolari pe lună, în loc de 3 dolari pe lună cât costa până acum.
Scumpiri similare au loc și în alte țări în care abonamentul este disponibil, precum Canada, Australia și Noua Zeelandă.
Noile prețuri devin active imediat pentru noii abonați, însă, cei care folosesc deja Twitter Blue, vor rămâne la vechiul tarif până în luna octombrie.
Twitter Blue oferă o serie de funcții pe care restul utilizatorilor nu le au la dispoziție, precum Undo Tweet (posibilitatea retragerii unei postări pentru corectări), opțiuni de personalizare a barei laterale, o listă cu cele mai populare știri postate de cei urmăriți și ascunderea reclamelor pe unele din site-urile accesate din Twitter.
Twitter a „reușit” să rateze cu mult previziunile în ultimul trimestru, după scăderea veniturilor anuale cu 1%, în loc de o creștere cu 10,5%. 1,18 miliarde de dolari au fost veniturile Twitter în T2.