Veniturile TikTok au trecut de 2 miliarde de dolari

Veniturile TikTok au trecut de 2 miliarde de dolari
Liviu Mihai
Liviu Mihai
scris 14 ian 2022

În ciuda pierderii celei mai importante piețe, TikTok a continuat să-și crească veniturile, care au fost semnificativ mai mari anul trecut față de 2020.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Utilizatorii TikTok au cheltuit anul trecut 2,3 miliarde de dolari în cadrul platformei sociale chineze. Cel puțin așa arată estimarea Sensor Tower, care a luat în calcul și versiunea pentru China, Douyin.

Față de cele 1,3 miliarde câștigate în 2020, veniturile TikTok au crescut anul trecut cu 77%.

Un dezvoltator privat a reușit, de unul singur, să bată marii giganți. O aplicație creată în câteva zile și viralizată pe TikTok a ajuns pe primul loc în App Store CITEȘTE ȘI Un dezvoltator privat a reușit, de unul singur, să bată marii giganți. O aplicație creată în câteva zile și viralizată pe TikTok a ajuns pe primul loc în App Store

Doar în ultimul trimestru din 2021 TikTok a câștigat peste 824 de milioane de dolari, mai mult decât dublu față de aceeași perioadă din 2020, când ajungea la 382 de milioane de dolari.

China a rămas piața care aduce cei mai mulți bani, însă, în T4 2021 a reprezentat doar 57% din veniturile totale, față de 85%, cât reprezenta în T4 2020.

După ce, în 2020, a fost blocat în India, adopția TikTok a scăzut anul trecut cu 25%. De la peste 970 de milioane de instalări în 2020, TikTok a numărat 740 de milioane de instalări în 2021.

Cu toate astea, anul trecut, TikTok a devenit prima aplicație care nu este deținută de Meta ce depășește pragul de 3 miliarde de instalări de când există.

În T4 2021, timpul petrecut pe TikTok a crescut cu 15%, iar numărul de sesiuni (deschideri și folosiri) a crescut față de aceeași perioadă din 2020 cu 30%.

viewscnt
Afla mai multe despre
tiktok
social media