YouTube încearcă să determine creatorii de conținut să-și transforme filmările în clone de TikTok

YouTube încearcă să determine creatorii de conținut să-și transforme filmările în clone de TikTok
Liviu Mihai
Liviu Mihai
scris 1 aug 2022

La fel ca Meta, YouTube vrea să concureze cu TikTok „împrumutând” ideea clipurilor verticale și vrea ca proprii creatori de conținut să-și salveze vechile clipuri în format video scurt.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

YouTube a lansat un instrument pentru creatorii de conținut, prin care aceștia pot salva rapid clipurile video în noul format Shorts, care desemnează clipurile video scurte și verticale, pe care platforma le-a copiat de la TikTok.

Disponibil în aplicația mobilă de YouTube, noul instrument este simplu de folosit - creatorii nu trebuie decât să selecteze o parte de până la un minut dintr-o filmare veche și să încadreze noul clip pe verticală.

Apple vrea să afișeze mai multe reclame în App Store CITEȘTE ȘI Apple vrea să afișeze mai multe reclame în App Store

YouTube speră că, astfel, creatorii de conținut vor încerca să-și crească prezența propriului canal și, totodată, să contribuie la creșterea numărului de filmări care îmbracă formatul Shorts.

Nu este prima mutare pe care platforma deținută de Google o face pentru a împinge în față acest format. Deja toate clipurile postate pe YouTube care au sub 60 de secunde sunt convertite automat în Shorts.

YouTube spunea în iunie că peste 1,5 milioane de utilizatori urmăresc clipurile Shorts măcar o dată pe lună, nivel care nu a fost greu de atins, ținând cont de agresivitatea cu care companie promovează acest format.

viewscnt
Afla mai multe despre
youtube
video
tiktok