Conferința DESTINAȚII VIZIONARE și Gala DESTINAȚIA ANULUI aduc la București poveștile celor mai de succes destinații turistice din România și din străinătate

Conferința DESTINAȚII VIZIONARE și Gala DESTINAȚIA ANULUI aduc la București poveștile celor mai de succes destinații turistice din România și din străinătate
Profit.ro
Profit.ro
scris 12 apr 2024

Pe 21 mai 2024 are loc la București cea de-a doua ediție a conferinței DESTINAȚII VIZIONARE, singurul eveniment de management și marketing de destinație din România.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast

Anul acesta, în premieră, conferința este urmată de Gala DESTINAȚIA ANULUI, la Ateneul Român, o seară de celebrare a brandurilor turistice deja consacrate, câștigătoare ale competiției Destinația Anului. Cele două evenimente sunt organizate de Institutul pentru Orase Vizionare, asociație de educație și consultanță în place branding si placemaking, și Destinatia Anului, cea mai importantă competiție de promovare a turismului intern, cu scopul de a ajuta la construcția și afirmarea de branduri turistice puternice în România și la dezvoltarea competențelor profesionale în domeniu.

Conferința internațională Destinații Vizionare aflată la cea de-a doua ediție, este evenimentul de referință pentru managementul și marketingul de destinație din România și se adresează factorilor de decizie din administrațiile locale, actualilor sau viitorilor manageri de Asociații sau Organizații de Management al Destinatiei și operatorilor din industria ospitalității. Peste 20 de experți locali și internaționali vor aborda teme importante pentru turismul românesc, într-un mix de teorie și practică: construcția unor branduri turistice puternice și sustenabile local și internațional, bune practici și provocări în constituirea și managementul organizațiilor de management de destinație, marketingul și comunicarea destinațiilor.

Excelența Sa, Dl Emil Hurezeanu, Ambasadorul României la Viena, va deschide Conferința, cu o prelegere extraordinară despre diplomație și turism. Zona de inspirație internațională va continua cu sesiunea de Trenduri și Bune practici internaționale, în care experți din Germania, Austria și Franța vor vorbi despre turismul de wellbeing, bune practici de sustenabilitate în turism și construcția unor branduri turistice internaționale puternice.

Sesiunea de marketing turistic include bune practici de inovație în promovarea turistică din România, cu studii de caz despre Via Transilvanica și Ținutul Buzăului, marketing turistic cu ajutorul influencerilor și insight-uri despre promovarea și branduirea destinațiilor prin evenimente, oferite de Bogdan Rădulescu, Untold Universe.

Participanții la conferință vor afla date în premieră despre performanța turistică a orașelor și județelor din România, extrase din Raportul City Index, realizat de Institutul pentru Orașe Vizionare, și din cercetarea de piață Destinații Vizionare, cel mai cuprinzător studiu despre atitudinile și comportamentul turiștilor români, din ultimii zece ani. 

Ultima parte a evenimentului este dedicată managementului de destinație, cu panelurile Destinații în Ascensiune și Destinații care Inspiră. Liderii Organizațiilor de Management de Destinație sau ai administrațiilor locale din Sibiu, Timișoara, Iași, Bucovina, Brașov vor împărtăși din provocările și soluțiile descoperite în procesul de construcție și consolidare a atractivității acestor destinații.

Felix Tătaru, Președintele Institutului pentru Orase Vizionare: ”Anul acesta, cu o întreagă zi dedicată construirii și promovării brandurilor de destinații turistice, continuăm ceea ce am început la prima ediție a conferinței Destinații Vizionare: să creștem o comunitate de specialiști și lideri care să construiască branduri solide pentru localitățile din România și să aducă mai mult know-how în dezvoltarea destinațiilor turistice locale.”

Ediția de anul acesta a conferinței este realizată cu sprijinul Ministerului Economiei, Antreprenoriatului și Turismului și în parteneriat cu programul România Atractivă.

Gala Destinația Anului, ajunsă la cea de-a patra ediție, are loc la Ateneul Român în seara zilei de 21 mai și reprezintă punctul culminant al celei mai importante competiții de turism din România. O ocazie de a sărbători excelența și inovația în promovarea destinațiilor din România, la Gală se vor oferi 13 premii în două categorii distincte: o categorie deschisă localităților sau regiunilor și o altă categorie dedicată atracțiilor turistice.

Agenda completă a evenimentelor și detaliile de participare pot fi consultate pe website-ul www.destinatiivizionare.ro.

Parteneri principali Destinația Anului: METRO, Fuze Tea, BCR, Caraiman, Enterprise Rent-a-Car - Partener Mobilitate

Parteneri Conferința Destinații Vizionare: INAQ Consulting, Stațiunea Mamaia

Gazda Galei Destinația Anului: Primăria Municipiului București

Parteneri media: Profit.ro, News.ro, Urban.ro, Adevarul.ro, Horeca.ro, Ghidul Primariilor, TrendsHRB.ro, Horeca Insight, Imperatortravel.ro, Itsy Bitsy

Despre Institutul pentru Orase Vizionare

Misiunea Institutului pentru Orase Vizionare (IOV) este de crea branduri puternice de localități, bazate pe o legatură strategică între realitățile curente ale locului, potențialul neexplorat, identitatea locuitorilor și viziunea pe termen lung. Institutul folosește instrumente specifice domeniilor de Place Branding, Marketing Strategic și Placemaking pentru a dezvolta identitatea competitivă vizionară a orașelor și regiunilor.

Despre Destinația Anului

Este o competiție de interes național organizată în parteneriat cu Ministerul Antreprenoriatului și Turismului, Alianța Pentru Turism, Institutul Orașelor Vizionare (IOV), Asociația Cred în România, Federația Industriei Hoteliere din România (FIHR), Federația Asociațiilor de Promovare Turistică din România (FAPT), RoBoost Antreprenorești, Re-Patriot, Urlaub in Rumänien, Academia de Studii Economice București și Asociația de Ecoturism din România (AER). Începând din 2024, competiția s-a extins și în Republica Moldova, într-un parteneriat cu Oficiul Național al Turismului și Ministerul Culturii din Republica Moldova.

viewscnt
Afla mai multe despre
destinația anului
turism