Mihnea Gheorghiu în dialog cu Dragoș Bucurenci, într-un nou IAA Live Webiar cu tema ”Love Risk”

Mihnea Gheorghiu în dialog cu Dragoș Bucurenci, într-un nou IAA Live Webiar cu tema ”Love Risk”
Parteneri Profit.ro
Parteneri Profit.ro
scris 1 feb 2021

IAA România și IQOS ni-i aduc live pe Mihnea Gheorghiu – Global Executive Creative Director @Publicis Italy, unul dintre cei mai creativi directori la nivel global și pe Dragoș Bucurenci, Director Communications @Philip Morris România, în webinar-ul cu tema “Love Risk”.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Mihnea Gheorghiu a adunat până acum peste 200  de  premii la festivalurile de creație în publicitate, a  fost  Vicepreședinte al Art Directors Club Romania, dar și profesor la Miami Ad School Brooklyn și Madrid. Iar acum, din poziția de Global Executive Creative Director @Publicis Italy, este responsabil pentru campaniile Heineken și Diesel, la nivel global.

Dragoș Bucurenci  este director de comunicare al Philip Morris în România. A absolvit programul de  Master în Administrarea Afacerilor (MBA) al  Stanford Graduate School of Business și a fost consilier de comunicare al comisarului european pentru politici regionale.

În 3 februarie, ne vedem cu Mihnea Gheorghiu și Dragoș Bucurenci, de la ora 15:00, într-un webinar ce se anunță creativ și provocator.

Acest webinar se adresează tuturor profesioniștilor din  poziții strategice din industria de marketing și publicitate, dar și tuturor celor pasionați de creație de cea mai bună calitate.

Participarea este gratuită!

Înscrie-te acum: 

https://share.hsforms.com/1MF2k8bnpTgiSLoFPNWSv1A3c7nk

Pentru alte detalii, te rugăm să o contactezi pe Ruxandra Radu, IAA Chapter Coordinator, ruxandra.radu@iaa.ro sau să ne scrii la contact@qriser.com.

IAA România este cea mai vastă și mai reprezentativă asociație profesională a industriei de marketing, comunicare și media, un parteneriat strategic unic ce reprezintă interesele a peste 110 companii active în industrie: clienți de publicitate, agenții de publicitate și media și instituții mass media. Obiectivul IAA este să transforme România într-un hub global creativ, devenind astfel busola industriei de marketing și comunicare.

IAA România este afiliată la IAA Global cu sediul la New York și filiale în peste 56 de țări. Pentru activitatea sa la standarde de excelență, IAA România a primit de 3 ori premiul global IAA Inspire Award - pentru cea mai activă și creativă filială din lume.

viewscnt
Afla mai multe despre
mihnea gheorghiu
dragoș bucurenci