Cotidianul New York Times a anunțat achiziționarea site-ului de informații sportive The Athletic, devenit în ultimii șase ani o referință în sector, pentru 550 de milioane de dolari, un nou semnal de diversificare a grupului de presă, informează AFP.
Site-ul va continua să funcționeze independent de New York Times, conform Agerpres.
Lansat în 2016, The Athletic a devenit un important site de informații sportive cu plată, dar cu o puternică implantare locală, angajând ziariști de renume în marile orașe americane. Platforma a devenit rapid unul din principalii furnizori de informații sportive în Statele Unite.
21 mai Maratonul Economia Sustenabilă
28 mai Maratonul Fondurilor Europene

La finele lui 2021, ea număra aproximativ 1,2 milioane de abonați, a anunțat New York Times.
Site-ul s-a dezvoltat cu viteză accelerată, lansând o versiune britanică în 2019 și încheind un parteneriat cu grupul australian de televiziune Optus Sport în 2021.
Cei doi co-fondatori, Alex Mather și Adam Hansmann, s-au angajat să rămână în cadrul companiei, primul ca director general și al doilea ca numărul doi.
"Times oferă deja o acoperire sportivă pentru un public larg. Dar achiziția The Athletic ne va permite să propunem mai mult", a spus președintele director general al grupului, Meredith Kopit Levien.
De mai mulți ani, New York Times s-a lansat într-o politică de achiziții țintă pentru diversificarea audienței sale.