Nou Chief Marketing Officer la NN România, fost la Gillette și Procter & Gamble

Nou Chief Marketing Officer la NN România, fost la Gillette și Procter & Gamble
Profit.ro
Profit.ro
scris 22 apr 2019

Compania de asigurări NN România a numit-o pe Gabriela Lupaș-Țicu în funcțiia de Chief Marketing Officer.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Până în august 2018, funcția a fost ocupată de Carmen Soare, care a preluat aceeași funcție la Synevo România.

Noul Chief Marketing Officer al NN a absolvit facultatea de Relații Economice Internaționale și are expertiză în dezvoltarea de produse și branduri, consolidată în companii recunoscute în domeniul bunurilor de larg consum.

Grupul italian Generali cumpără pământ în România CITEȘTE ȘI Grupul italian Generali cumpără pământ în România

Din 1998, Gabriela Lupaș-Țicu a avut diverse roluri de conducere la nivel regional în cadrul ariilor de marketing și comerciale ale Gillette și Procter & Gamble, Divizia Balcani și Europa de Sud-Est. Din 2015, în rolul de Cluster Consumer Excellence Director al Molson Coors România și Bulgaria, Gabriela  Lupaș-Țicu a fost responsabilă cu schimbarea strategiei și accelerarea ritmului de creștere a brandurilor din portofoliu, precum și de dezvoltarea talentelor.

viewscnt
Afla mai multe despre
nn
gabriela lupaș-țicu