Nou Chief Marketing Officer la NN România, fost la Gillette și Procter & Gamble

Nou Chief Marketing Officer la NN România, fost la Gillette și Procter & Gamble
scris 22 apr 2019

Compania de asigurări NN România a numit-o pe Gabriela Lupaș-Țicu în funcțiia de Chief Marketing Officer.

Până în august 2018, funcția a fost ocupată de Carmen Soare, care a preluat aceeași funcție la Synevo România.

Noul Chief Marketing Officer al NN a absolvit facultatea de Relații Economice Internaționale și are expertiză în dezvoltarea de produse și branduri, consolidată în companii recunoscute în domeniul bunurilor de larg consum.

Grupul italian Generali cumpără pământ în România CITEȘTE ȘI Grupul italian Generali cumpără pământ în România

Din 1998, Gabriela Lupaș-Țicu a avut diverse roluri de conducere la nivel regional în cadrul ariilor de marketing și comerciale ale Gillette și Procter & Gamble, Divizia Balcani și Europa de Sud-Est. Din 2015, în rolul de Cluster Consumer Excellence Director al Molson Coors România și Bulgaria, Gabriela  Lupaș-Țicu a fost responsabilă cu schimbarea strategiei și accelerarea ritmului de creștere a brandurilor din portofoliu, precum și de dezvoltarea talentelor.

viewscnt

Informaţiile publicate de Profit.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea în lead a sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.

Afla mai multe despre
nn
gabriela lupaș-țicu