Reynaers Aluminium România mizează pe creșterea afacerilor cu 75% în acest an

Reynaers Aluminium România mizează pe creșterea afacerilor cu 75% în acest an
Cristina Cuncea
Cristina Cuncea
scris 6 oct 2015

Compania Reynaers Aluminium România, producător de tâmplărie de aluminiu construcții, mizează pe o cifră de afaceri de 7 milioane de euro în acest an, în creștere cu 75% față de anul 2014, și atingerea unei cote de 10% din piața românească de profil, pe fondul suplimentării comenzilor la export și pentru dezvoltatorii clădirilor de birouri.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Pentru anul trecut compania, subsidiara companiei belgiene Reynaers Aluminium, a raportat o cifră de afaceri de 4 milioane de euro și o creștere de 25% comparativ cu 2013.

”Printre cele mai importante proiecte în care ne-am implicat în acest an se numără clădiri de birouri precum AFI Park, Oregon Park, Metropol Offices, Malmo Office Towers, dar și instituții precum Spitalul Clujana. Acestea, împreună cu mărirea echipei noastre, sunt principalele motive ce stau la baza estimărilor financiare”, a declarat Daniel Popa, Country Manager Reynaers Aluminium România.

Creșterea ponderii exporturilor are, de asemenea, un impact pozitiv. Astfel, tot mai mulți dintre partenerii companiei - firme către care Reynaers Aluminium România livrează profile de aluminiu - aleg să trimită la export produsele finite precum ferestre sau uși.

Reynaers Aluminium România livrează pe piața locală soluții de aluminiu pentru uși, ferestre, pereți cortină, sisteme glisante, parasolare și sere, toate acestea fiind produse în unitatea de producție a companiei din Duffel, Belgia.

În ceea ce privește categoria produselor livrate, 60% din vânzările din România sunt reprezentate de profilele destinate fațadelor cortină. Pe plan secund se află, cu 30% din vânzări, reperele pentru uși și ferestre, diferența fiind acoperită de reperele pentru uși glisante.

”Raportat la tipurile de proiecte în care ne implicăm, business-ul Reynaers este susținut, în egală măsură, de proiectele office, cele din industria de hospitality, rezidențial, dar și comercial, în special mall-uri”, a mai spus Daniel Popa.

Piața de tâmplărie de aluminiu, în creștere cu 10 - 15% în acest an

Potrivit reprezentantului companiei, dezvoltarea business-ului Reynaers Aluminium România este determinată și de creșterea ușoară a pieței, mai ales pe segmentul rezidențial, dar și de schimbarea comportamentului de achiziție în proiectele locale.

”Ne-am bucurat să vedem o schimbare în comportamentul de achiziție al clienților, aceștia îndreptându-și atenția cu precădere către segmentul premium al tâmplăriei din aluminiu și al fațadelor cortină, în defavoarea produselor din gama medie”, a completat Daniel Popa.

Potrivit acestuia, comenzile pe piața tâmplăriei de aluminiu au crescut cu 10-15% în acest an, față de 2014, în contextul în care doar pe piața rezidențială s-a putut observa o cerere mai mare cu 10% în primele nouă luni din acest an.

Reynaers Aluminium România este deăinută de Reynaers Aluminium din Belgia, companie specializată în dezvoltarea de soluții de aluminiu pentru uși, ferestre, pereți cortină, sisteme glisante, parasolare și sere. Înființată în anul 1965, compania Reynaers are peste 1.500 de angajați în 37 de țări și exportă în peste 60 de țări de pe cinci continente.

Prezentă pe piața românească din 2006, Reynaers Aluminium România se adresează dezvoltatorilor de proiecte rezidențiale, comerciale, office sau industriale. În România, compania are sediul central și un depozit în București, dar și centre regionale în Cluj-Napoca, Timișoara și Iași.

viewscnt
Afla mai multe despre
reynaers
afaceri
birouri