”Trăirea” spațiului în senzații, gânduri și emoții. Cum a apărut ideea amenajării în stil Pop Art în complexul Atria Urban Resort

”Trăirea” spațiului în senzații, gânduri și emoții. Cum a apărut ideea amenajării în stil Pop Art în complexul Atria Urban Resort
scris 8 sep 2021

Asupra industriei imobiliare planează deseori controverse. Nu sunt deloc puține articolele senzaționale care pun accent pe problemele din domeniu, în ciuda poveștilor de succes. Dar există și opusul controverselor, adică o multitudine de proiecte imobiliare premiate, care vin cu caracteristici și beneficii ce ridică la nivel european standardele de locuire. Iar astfel de oferte sunt disponibile în toate marile orașe din țară, nu numai în București.

Când vine vorba despre alegerea unei locuințe, comoditatea nu-și are rostul. Vizitele la fața locului sunt o necesitate pentru o cunoaștere deplină a viitorului cămin și cu cât cumpărătorul este mai bine informat, cu atât el poate lua o decizie rapidă și în cunoștință de cauză.

“Fiind vorba despre o decizie extrem de importantă pe termen lung și cu un efort financiar semnificativ pentru fiecare cumpărător, nouă ne place să spunem că un consumator bine informat este preferatul nostru”, afirmă Liria Themo, purtător de cuvânt și Marketing Manager al ansamblului Atria Urban Resort. “Cu cât este mai amănunțită cercetarea pentru achiziționarea unui apartament nou, cu cât mai ușor este să găsești numitorul comun cu clientul, să intelegi care sunt dorințele și nevoile sale și cu atât mai aliniate vor fi așteptările și gestionarea lor. Cumpărătorul participă în acest dialog ca participant activ și implicat, așadar vorbim o limbă comună”, continuă Liria Themo.

Importanța apartamentului ”showroom”

Vizionările permit cumpărătorului să descopere calitățile complexului din punctul de vedere al proiectării, de la arhitectură până la materialele și echipamentele folosite, să intre în contact cu dezvoltatorul și cu felul în care acesta abordează tranzacționarea locuinței și să descopere beneficiile construcției și ale locației în care aceasta este amplasată. De exemplu, un ansamblu rezidențial, fie el de vile sau într-un cartier multi-familial de blocuri, are anumite beneficii care nu există în construcțiile solitare inserate în peisajul urban, deseori cu lacune din punct de vedere a spațiilor verzi.

Casa model sau apartamentul ”showroom” sunt un exemplu bun de a ilustra importanța vizionărilor. Acestea demonstrează, pe de o parte, pragmatismul cu care au fost concepute proprietățile, ca spații de depozitare, ca suprafețe, ca luminozitate, și pe de altă parte, oferă o modalitate creativă de a vedea spațiul.

“Cu cât investești mai mult suflet și efort în aceste spații iar atenția pentru detalii este vizibilă, cu atât acest lucru demonstrează interesul sporit pentru client și pentru călătoria sa. Fiecare schimb de experiențe este un pas înainte în procesul de cumpărare,” spune reprezentanta cartierului Atria.

Funcționalitatea spațiului este subiectivă, iar design-ul interior, la fel. În alegerea unui ”acasă” există și o componentă emoțională, care animă piața imobiliară. Psihologia cumpărătorului nu se bazează exclusiv pe considerente economice, comportamentul fiind permeabilizat si de senzații, gânduri sau emoții. Un apartament model ajută cumpărătorul să trăiască prima impresie și devine o experiență în sine.

”Trăirea” spațiului în senzații, gânduri și emoții. Cum a apărut ideea amenajării în stil Pop Art în complexul Atria Urban Resort

”Trăirea” spațiului în senzații, gânduri și emoții

Cei de la Atria Urban Resort consideră că ”trăirea” spațiului, oricât de trecătoare ar fi, aduce un plus de valoare pentru căutător în cercetarea sa. “Cumpărătorul așteaptă nu numai un câștig financiar din investiția ce urmează, ci și o răsplată emoțională în urma investiției, de aceea apartamentele noastre model devin o punte pentru visurile celor care ne vizitează. Deseori, aceste apartamente sunt amenajate într-un mod corect, dar monoton, fad și uniform, pentru a fi ușor de vândut primului doritor care vrea să sară peste etapa amenajării. Noi, la Atria, procedăm puțin altfel. Cu riscul de rigoare – pentru o vânzare rapidă a apartamentului model, noi chiar le personalizăm, le creăm o personalitate aparte, unică, scriem o poveste în jurul fiecărei locuințe. Nu asamblăm trei biblioteci din PAL cu o canapea bej de la primul magazin. Noi căutăm să le facem memorabile, mizăm pe faptul că oamenii sunt diferiți și multifațetați, bogați prin diversitate. Apartamentele la Atria se pretează pentru toate visurile și toate personalitățile! În momentul de față pregătim apartamentele din Faza 2 de construcție, care vin cu trei stiluri de amenajare: Hamptons Living, Romanian Industrial și Pop Art”, povestește Liria Themo.

“În curând vom organiza un eveniment ‘Open-House’ odată cu finalizarea acestor trei apartamente model, prilej de a vizita Atria Urban Resort și de a descoperi un apartament studio, unul cu două și altul cu trei camere, fiecare cu o interpretare foarte diferită. Suntem jucăuși când alegem tema apartamentelor, facem braistorming, colegii propun diverse stiluri și, apoi, tot eu mă ocup de proiect, având experiență în domeniul amenajărilor interioare și al construcțiilor”, mai spune Marketing Managerul complexului Atria Urban Resort.

Pop Art, stilul pretențios care se joacă cu culorile

Cu planșele în față și cu moodboard-ul studioului și tabelul cu finisajele și mobilierul pregătite pentru apartamentul model în stilul Pop Art, Liria povestește despre geneza acestui stil apărut la sfârșitul anilor ’50, după zece ani de război și greutăți, dar și despre salturile tehnologice, replicarea facilă pe scară enormă la costuri eficientizate, despre producția în masă și debutul generațiilor de larg consum. Pop Art-ul născut în Anglia și în Statele Unite, se extrage din consumerism cu ironie și se joacă, deseori folosindu-se de o paletă de culori primară, la limita kitsch-ului, prin artiști renumiți precum Andy Warhol și Roy Lichtenstein, Richard Hamilton sau Eduardo Paolozzi.

Modul în care mandatara complexului abordează subiectul denotă un grad de pasiune molipsitor. Întreaga discuție este infuzată de un entuziasm debordant, după felul în care este prezentat complexul și beneficiile pe care acesta le oferă locuitorilor, precum spațiile verzi generoase. În cea de-a doua fază de construcție, cei de la Atria vor planta 400 de arbori seculari, dezvoltatorul continuând cu acest concept creșterea calității de vieții celor din comunitate.

De regulă, un cumpărător care vrea o casă nouă intră într-un proces care debutează cu o selecție făcută în mediul online, pentru a vedea poza de ansamblu a opțiunilor disponibile: stabilește ce nevoi de spațiu are, ce buget își permite și ce zone se încadrează în bugetul respectiv, pentru suprafața dorită. Reprezentanta Atria Urban Resort a creat și un tutorial-video pe canalul de YouTube al complexului, în care explică cum poate un cumpărător să-și organizeze căutarea folosindu-se de un tabel Excel, pentru a nu pierde din vedere toate elementele atât de importante în acest proces.

”Trăirea” spațiului în senzații, gânduri și emoții. Cum a apărut ideea amenajării în stil Pop Art în complexul Atria Urban Resort

”Clientul nostru, partenerul nostru”

“Atria se construiește printr-un parteneriat cu EVERGENT Investments, dar și clientul este partenerul nostru. Iar felul în care îl prețuim trebuie să fie dovedit prin fapte. Atria Urban Resort are o echipă dedicată și fiecare dintre noi crede că prin comportamentul său reușește să formeze o relație cu clienții, iar colaborarea nu se bazează numai pe o tranzacție”, spune Liria Themo. “Există o pildă românească: ’Omul la drum se cunoaște!’. Putem spune că și dezvoltatorul la fel! Când dai dovadă de seriozitate și pasiune și aduci plus valoare, lumea apreciază. Cei care ne vizitează ne compară cu ansambluri rezidențiale din străinătate și admiră faptul că noi am ales să reducem coeficienții aprobați în autorizațiile de construire, în sensul în care am ales să oferim mai mult spațiu, mai multă lumină și mai multă verdeață pe cap de locuitor. Lipsa densității vine cu avantaje care se transformă într-o calitate a vieții mai bună pentru clienții noștri”, adaugă Liria Themo zâmbind.

Prima fază a complexului Atria Urban Resort este vândută aproape în totalitate, Faza a 2-a a proiectului – compusă din 398 de apartamente -, este vândută în proporție de 60%, iar Faza a 3-a este deja în lucru, fiind în stadiul de autorizare. Ansamblul se află în Sectorul 1 al Capitalei, la 600 de metri distanță de complexul comercial Colosseum, pe Soseaua Chitilei. Proiectul a fost recent premiat de Clubul Profesioniștilor în Imobiliare și Imobiliare.ro cu titlul de ”Cea Mai Impresionantă Regenerare Urbană” și este apreciat ca fiind un cartier cu un raport calitate-preț extrem de competitiv.

“Având în vedere specificul industriei imobiliare, care implică vizionare și studierea de către potențialul cumpărător a cât mai multor detalii, amenajarea de apartamente model în maniere foarte variate este ocazia prin care clienții pot experimenta spațiul într-un mod memorabil și plăcut. Este și modul prin care noi încercăm să îi facem să se simtă bineveniți și, în final, să le îmbunătățim calitatea vieții, după ce își aleg un apartament la Atria”, încheie Liria Themo.

Un material Investing in Property

viewscnt
Afla mai multe despre
atria urban resort