Lanțul de cafenele 5 To Go, fondat în 2015 de Radu Savopol și Lucian Bădilă, a depășit, în prima jumătate a anului, cu 5% cifra de afaceri estimată pentru semestrul acestui an și înregistrează o creștere de 55% față de rezultatele obținute anul trecut.
5 to go anunță și o îmbunătățire a mediei de bon, care a atins 12,6 lei la nivel național și ajunge la 16 lei în anumite zone din țară.
28 mai Maratonul Fondurilor Europene
“Am reușit să ne menținem ritmul alert de creștere, iar a doua parte a anului se preconizează chiar mai productivă decât prima, astfel că ne așteptăm să depășim bugetul estimat și să ajungem la 150 de cafenele deschise în 2023. Se remarcă și o estompare a crizei forței de muncă, ceea ce nu poate fi decât o veste extrem de bună“, a declarat Radu Savopol, cofondator 5 to go.
Din cele aproximativ 500 de unități 5 to go din România, cifră pe care brandul își propune să o dubleze în următorii 4 ani, 64 au fost deschise anul acesta, la care se adaugă 33 de locații renovate.
5 to go deține deja și 5 locații dedicate zonei drive.
Expansiunea la nivel național se traduce prin prezența 5 to go în aproximativ 97 de orașe și a fost marcată și prin deschiderea în luna iulie a primului flagship store la Brașov, iar extinderea pe piața internațională continuă conform obiectivelor setate. În Ungaria există 5 locații 5 to deschise sau în curs de amenajare și deschidere, iar în urma unor analize riguroase vor fi testate treptat și alte piețe, pe lângă Marea Britanie, Franța și Belgia, unde brandul 5 to go este deja prezent.