Afacerile producătorului vinurilor Liliac au crescut cu o treime. Compania - parte din grupul care deține clădirea de birouri Magheru One

Afacerile producătorului vinurilor Liliac au crescut cu o treime. Compania - parte din grupul care deține clădirea de birouri Magheru One
Andra Oprescu
Andra Oprescu
scris 19 iun 2018

Compania amb Wine, producătorul vinurilor Liliac și parte a consorțiului austriac amb Holding, a ajuns, anul trecut, la afaceri de 1,6 milioane de euro, cu o treime peste cele din anul precedent.

Evenimente:
21 martie - Maraton Profit News TV Economia Sustenabila (ediția a II-a) – cu sprijinul: ACUE, Auchan, Liberty, OMV Petrom, Romgaz, Tinmar Energy, Transgaz, Hidroelectrica, Borsec, Nuclearelectrica
26 martie - Maraton Medika TV Inovație în estetică - cu sprijinul: Regina Maria
28 martie - Eveniment Profit.ro IMM (ediția a IV-a) - cu sprijinul: CEC Bank, Raiffeisen Bank, Porsche Finance Group Romania (Sharetoo - Abonamentul Auto), UniCredit Bank, Garanti BBVA și REI Grup

Urmărește-ne și pe Google News

Pentru acest an, compania țintește afaceri de 1,75 milioane de euro, cu 10% peste cele din 2017.

amb Wine Company deține 52 de hectare plantate cu viță-de-vie în regiunea Batoș (Mureș) și Vermes-Lechința (Bistrița-Năsăud).

Înființată în 2010, compania a finalizat în 2016 procesul de dezvoltare a cramei, cumulând o investiție de 10 milioane de euro. Anul acest, compania are în plan o investiție suplimentară de 1 milion de euro pentru exrinderea cramei.

Google se extinde pe piața asiatică cu o investiție de 550 milioane de dolari în compania chineză de comerț electronic JD.com CITEȘTE ȘI Google se extinde pe piața asiatică cu o investiție de 550 milioane de dolari în compania chineză de comerț electronic JD.com

amb Wine produce și vinde în România brandurile de vinuri Liliac, Young Liliac și Crepuscul. Compania face parte din grupul amb Holding, deținut de omul de afaceri austriac Alfred Michael Beck, care cuprinde și S+B Gruppe, proprietarul clădirii de birouri Magheru One din centrul Bucureștiului.

Gama de vinuri a Cramei Liliac este destinată în special industriei HoReCa - industria ospitalității, care aduce 80% din totalul vânzărilor.

Primele sticle Liliac au ieșit pe piață în martie 2012 (pe segmentul premium în HoReCa), iar în 2013 au fost lansate și vinurile Crepuscul (pentru retail în segmentul medium-high).

În septembrie 2015, crama Liliac a lansat pe piață vinurile din gama Private Selection - Merlot 2013, Pinot Noir 2013, plus primul Orange Wine din România – vin din struguri albi obținut prin tehnologii speciale care oferă o culoare închisă produsului, pe care le vinde cu prețuri cuprinse între 78 lei și 150 lei.

Anul acesta, compania a lansat și primul spumant, Sparkling by Liliac, produs după metoda traditională (methode champagnaise), din Feteasca Albă și Chardonnay.
viewscnt
Afla mai multe despre
amb wine company
liliac
crepuscul
sparkling
vin
vinuri
batos