Alibaba a realizat vânzări de 13 miliarde de dolari în prima oră a evenimentului de cumpărături Ziua Celibatarilor, cu 32% mai mari față de anul trecut

Alibaba a realizat vânzări de 13 miliarde de dolari în prima oră a evenimentului de cumpărături Ziua Celibatarilor, cu 32% mai mari față de anul trecut
Profit.ro
Profit.ro
scris 11 nov 2019

Alibaba a realizat vânzări de 91,2 miliarde de yuani (13 miliarde dolari) în prima oră a evenimentului anual Ziua Celibatarilor, în creștere cu 32% față de rezultatul anului trecut, de 69 de miliarde de yuani, relatează Reuters.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
27 mai - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, CEC Bank, Sphera, Teraplast

Evenimentul din acest an survine într-o perioadă în care gigantul asiatic al comerțului electronic se află într-un moment de cotitură, după demisia, în luna septembrie, a co-fondatorului Jack Ma din funcția de președinte și a planului de a atrage până la 15 miliarde de dolari prin intermediul unei vânzări de acțiuni la bursa din Hong Kong, cel mai devreme în această lună, scrie News.ro.

Fashion Days anunță când lansează Black Friday: Estimăm că vom vinde de 63 milioane lei CITEȘTE ȘI Fashion Days anunță când lansează Black Friday: Estimăm că vom vinde de 63 milioane lei

La fel ca Black Friday și Cyber Monday în Statele Unite, Ziua Celibatarului este o sărbătoare a cumpărăturilor care a fost promovată pentru prima oară de către președintele și directorul general al Alibaba, Daniel Zhang, în 2009. Evenimentul a devenit rapid cel mai mare evenimente de vânzări online din lume.

Anul trecut, Alibaba a realizat pe platformele sale vânzări de 30 de miliarde de dolari, depșind cu mult vânzările online din Statele Unite din Cyber Monday, de 7,9 miliarde de dolari. Cu toate acestea, creșterea de 27% a vânzărilor de anul trecut a fost cea mai lentă din istoria de 10 ani a evenimentului, declanșând o campania de căutare a unor idei noi.

”Anul acesta va fi al 11-lea festival de pe 11.11. cu peste 200.000 de branduri participante, un milion de noi produse oferite și peste 500 de milioane de utilizatori așteptați să participe, cu circa 100 de milioane mai mulți față de anul trecut”, a anunțat Alibaba într-un comunicat.

Taylor Swift, al cărei album “Lover” a depășit recorduri în China, va conduce gala de deschidere, alături de celebrități locale, precum Jackson Yee. Swift a cântat în acest an și la concertul evenimentului Prime Day al Amazon.com.

În trecut, la sărbătorile Singles’ Day  ale Alibaba au mai cântat Mariah Carey și Pharrell Williams.

Livestream-erii vor juca un rol important în promovarea produselor în acest an, Alibaba recurgând tot mai mult la influencerii online pentru a crește participarea pe aplicațiile sale.

viewscnt
Afla mai multe despre
alibaba
vanzari
china
ziua celibatarilor