BAT: Am lansat iFuse în România în premieră mondială datorită popularității mărcii Kent. În ultimii 5 ani, am investit 1 miliard de dolari în produsele din noua generație

BAT: Am lansat iFuse în România în premieră mondială datorită popularității mărcii Kent. În ultimii 5 ani, am investit 1 miliard de dolari în produsele din noua generație
scris 24 iun 2017

Unul dintre motivele pentru care British American Tobacco a ales, în primăvara anului trecut,  să lanseze produsul hibrid glo iFuse pe piața din România, în premieră mondială, a fost popularitatea brandului Kent, cu care BAT este liderul pieței locale de profil, spun reprezentanții companiei.

România a fost prima țară în care BAT a lansat, sub umbrela Kent, produsul hibrid glo iFuse, care încălzește tutunul la o temperatură mai mica decât în cazul țigărilor obișnuite.

“Avem o prezență puternică pe piața din România, având cel mai puternic brand, Kent. Consumatorii mărcii caută produse care să reducă riscurile. iFuse este un produs care are potențialul de a reduce riscurile fumatului și face parte din familia Kent, astfel că a fost primit cu entuziasm de consumatorii brandului”, a spus Sudhanshu Patwardhan, Medical Affairs Manager la BAT.

 Reglementările, presiunile legate de reducerea riscurilor din partea organizațiilor din domeniul sănătății și preocuparea mai mare a consumatorilor pentru evitarea riscurilor legate de sănătate face ca producătorii de țigări să investească masiv în produse noi, considerate, în general, mai puțin nocive.

BAT a investit, în ultimii 5 ani, circa 1 miliard de dolari în cercetare-dezvoltare și estimează că piața produsele de nouă generație din industria tutunului va ajunge la 15 miliarde de lire sterline (17 miliarde de euro/19 miliarde de dolari) până în 2020, fără a lua în calcul SUA și China.

Diageo cumpără brandul de tequila Casamigos, al actorului George Clooney, pentru până la 1 miliard de dolari CITEȘTE ȘI Diageo cumpără brandul de tequila Casamigos, al actorului George Clooney, pentru până la 1 miliard de dolari

 “Consumatorii de țigări iubesc să fumeze, dar vor să renunțe din cauza riscurilor asupra sănătății. Astfel, trebuie să ne adaptăm, oferind produse care să fie nu doar mai puțin riscante, ci și pe placul consumatorilor. Credem că putem fi lideri pe piața produselor din noua generație. Poate dura 1-2 ani până acest segment devine profitabil, însă, chiar dacă investițiile actuale sunt mari, credem că aceste produse vor fi la fel de profitabile ca cele clasice. Există cerere pentru toate categoriile de produse de nouă generație, iar prețul nu este un impediment”, a afirmat David O’Reilly, director cercetare-dezvoltare la BAT.

BAT este prezentă în România cu trei companii: fabrica din Ploiești, compania de distribuție la nivel național și centrul de servicii care deservește operațiunile British American Tobacco din întreaga Europa.

În noiembrie anul trecut, BAT a anunțat că are în plan investiții de 100 milioane euro în următorii cinci ani în România. Investițiile vor fi utilizate pentru transformarea fabricii pe care BAT o deține la Ploiești în a doua unitate de producție ca mărime din Europa.

viewscnt

Informaţiile publicate de Profit.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea în lead a sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.

Afla mai multe despre
bat
british american tobacco
ifuse
tutun
kent
romania