Brandul de haine pentru copii iELM, o afacere de familie din România de design și confecții pentru copii, lansată însă în Suedia, vizează extinderea în acrest an în 3 noi țări: Lituania, Letonia și Slovenia.
1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară
Planurile din e-commerce-ul românesc, noile reguli pregătite de autorități în domeniu și cum pot fi atrași mai mulți clienți sunt doar o parte dintre temele care vor fi prezentate la Videoconferința Profit E-commerce, organizată cu sprijinul Philip Morris România, ING, Telekom România, Altex și programată pentru 30 septembrie.
Videoconferința va fi transmisă în direct și la PROFIT NEWS TV, detalii fiind disponibile AICI
“Au pornit în Suedia, pe Facebook. Ea cosea haine în sufragerie și le vindea. Facebook generează circa jumătate din vânzările lor”, este povestea companiei, care poate fi văzută mai jos.
Pornită ca o afacere de familie în anul 2013, în Suedia, retailerul iELM a devenit unul dintre cele mai importante branduri de îmbrăcăminte pentru copii din Europa. Numele iELM reprezintă acronimul celor patru copii ai familiei care a pus bazele companiei: Ida, Elin, Livia și Marcel.
Compania este prezentă în 17 țări.
În 2020, compania a înregistrat o dublare a vânzărilor față de 2019 și o creștere a numărului de comenzi noi de 34%.
CITEȘTE ȘI Era predictibil falimentul City Insurance?