Brandul francez de fashion Pimkie deschide primele magazine înafara Bucureștiului, la Cluj-Napoca și Suceava

Brandul francez de fashion Pimkie deschide primele magazine înafara Bucureștiului, la Cluj-Napoca și Suceava
Ana Maria Petcana
Ana Maria Petcana
scris 12 oct 2015

Brandul francez de fashion Pimkie se extinde înafara Bucureștiului și deschide două magazine în centrele comerciale ale Iulius Mall din Cluj-Napoca și Suceava, ajungând astfel la patru unități pe piața românească.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
27 mai - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, CEC Bank, Sphera, Teraplast

În România, franciza Pimkie este deținută de firma Peeraj Brands International, iar celelalte două magazine sunt situate în mall-urile AFI Palace Cotroceni și Sun Plaza din București.

Magazinul Pimkie din Iulius Mall Cluj ocupă o suprafață de aproximativ 140 metri pătrați, în timp ce în Iulius Mall Suceava brandul francez a închirat peste 130 metri pătrați.

Brandul Pimkie a fost lansat în 1971 în Franța, iar în prezent are peste 690 de magazine în 28 de țări.

Peeraj mai deține în România francizele pentru brandurile CCC, Swarovski, Geox, Kazar, Piazza Italia, Springfield, Women' Secret și Armani Jeans.

viewscnt
Afla mai multe despre
pimkie
magazine