Brandul românesc Sophia intră pe piața din Spania

Brandul românesc Sophia intră pe piața din Spania

Anamaria Georgescu, fondator Sophia

Profit.ro
Profit.ro
scris 18 iun 2024

Sophia, brand românesc de perdele, draperii și decorațiuni pe comandă, cu 30 de magazine în franciză în țară și SUA, intră pe piața din Spania.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 iulie - Maraton Medika TV - Sanatatea Aparatului Urinar
30 iulie - Maraton Profit News TV: Inteligența Artificială în Economie

Focusul companiei românești este dezvoltarea rețelei de francize și micro-francize prin intermediul diasporei în insulele baleare Mallorca și Ibiza, dar și în Barcelona, în contextul unui potențial ridicat al segmentelor HoReCa și real estate rezidențial în aceste zone.  

Bonapp lansează extinderea națională în 150 de orașe CITEȘTE ȘI Bonapp lansează extinderea națională în 150 de orașe

Fondată în Iași în anul 2004, Sophia s-a extins constant în mai multe regiuni din țară,  ajungând la 30 de magazine proprii și în franciză în orașe cheie. Compania mai deține o franciză   în SUA, Miami și își continuă dezvoltarea internațională în Europa.

În acest moment, Sophia oferă două concepte de business - franciza, respectiv micro-franciza Sophia.

Practic, pe lângă posibilitatea de francizare, care presupune deschiderea unui magazin brick & mortar sub brandul Sophia România, în toamna anului 2023, compania românească a lansat o nouă linie de business – micro-franciza. Cu o investiție de 5000 de euro,  arhitecți, designeri și pasionații de design interior pot deveni parteneri, fără să își deschidă un magazin fizic. Aceștia primesc un set complet de mostrare de țesături și au nevoie de o mașină personalizată cu brandul Sophia.

“Intrarea într-o nouă țară este o decizie importantă pentru dezvoltarea firmei și a brandului Sophia, iar Spania este o cultură mai apropiată celei românești și o piață cu un potențial ridicat în domeniul ospitalității și al dezvoltării imobiliare. În etapa incipientă, intrăm pe piața spaniolă printr-o franciză și cu o gamă de produse potrivite stilului minimalist și comportamentului de consum al spaniolilor și expaților. Cum focusul nostru este în special pe vânzare către HoReCa, Mallorca, Ibiza și Barcelona au un potențial ridicat pe acest segment, însă ne adresăm și designerilor de interior pentru segmentul real estate și consumatorilor finali”, declară Anamaria Georgescu, fondator Sophia.

Coca-Cola și Starbucks au solicitat să-și înregistreze din nou mărcile comerciale în Rusia pentru a-și proteja drepturile de proprietate intelectuală CITEȘTE ȘI Coca-Cola și Starbucks au solicitat să-și înregistreze din nou mărcile comerciale în Rusia pentru a-și proteja drepturile de proprietate intelectuală

Extinderea în Spania reprezintă o oportunitate strategică pentru companie, având în vedere dezvoltarea continuă a sectoarelor HoReCa și de imobiliare și închirieri rezidențiale și, în consecință, cererea crescută pentru produse și servicii de înaltă calitate în domeniul decorațiunilor interioare.

În prezent, Sophia are o rețea, la nivel national, de 30 de magazine și francize, în Bucuresti, Ploiesti, Alba Iulia, Botoșani, Constanța, Râmnicu Vâlcea, Sibiu, Cluj, Oradea, Baia Mare, Buzău, Suceava, Iași, Bacău, Comănești, Roman, Vaslui, Pașcani, Brăila, Vatra Dornei, Târgu Jiu, Pitești și Focșani. Franciza din SUA este situată în Hallandale Beach, Miami, Florida și se bucură de succes de mai bine de 2 ani. 

viewscnt
Afla mai multe despre
spania
sophia
perdele