Carrefour încetinește în România. “Piața este afectată de măsurile de austeritate”

Vânzările Carrefour în România s-au apropiat de 2,3 miliarde de euro după primele nouă luni, în creștere cu 1,9% față de perioada similară a anului trecut, însă avansul a încetinit puternic în trimestrul al treilea, pe fondul măsurilor de austeritate, care afectează încrederea consumatorilor, relevă datele analizate de Profit.ro.
Alatura-te Profit InsiderJoin Profit Insider
Carrefour încetinește în România. “Piața este afectată de măsurile de austeritate”

Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider

Vânzările au crescut, în termeni comparabili, cu doar 0,2% în trimestrul al treilea raportat la același interval din 2024, până la 773 milioane de euro (TVA inclus). Vânzările organice au scăzut cu 0,5%.

Retailerul francez spune că piața românească este afectată de măsurile de austeritate implementate începând din vară, care au impact asupra încrederii consumatorilor.

În trimestrul similar din 2024, vânzările Carrefour în România au urcat cu 1,5% în ritm anual, “într-o piață dinamică, cu trafic crescut, o creștere a coșurilor de cumpărături și volume pozitive pe parcursul trimestrului”, după cum a transmis atunci grupul.

EXCLUSIV ULTIMA ORĂ Oferta Cris-Tim este acoperită integral și pe tranșa de investitorilor instituționali. Așteptările sunt că mișcările mai importante vor fi săptămâna viitoare CITEȘTE ȘI EXCLUSIV ULTIMA ORĂ Oferta Cris-Tim este acoperită integral și pe tranșa de investitorilor instituționali. Așteptările sunt că mișcările mai importante vor fi săptămâna viitoare

Carrefour a obținut vânzări de 2,29 miliarde de euro în România după primele nouă luni ale anului, în creștere cu 1,9% în termeni comparabili (+1,8% organic) raportat la perioada similară din 2024.

România a devenit a patra mare piață europeană în funcție de vânzări pentru retailer, după Franța, Spania și Belgia, în urma exit-ului francezilor de pe piața italiană, în luna iulie.

Potrivit informațiilor vehiculate recent în presa internațională, Carrefour intenționează să renunțe și la afacerea din Polonia, unde operează o rețea de aproape 760 de magazine.

Vânzările grupului pe piața poloneză au scăzut cu 1,2% după primele nouă luni, până la 1,72 miliarde de euro. În trimestrul al treilea, vânzările au scăzut cu 1,3% în ritm anual.

EXCLUSIV ULTIMA ORĂ Oferta Cris-Tim este acoperită integral și pe tranșa de investitorilor instituționali. Așteptările sunt că mișcările mai importante vor fi săptămâna viitoare CITEȘTE ȘI EXCLUSIV ULTIMA ORĂ Oferta Cris-Tim este acoperită integral și pe tranșa de investitorilor instituționali. Așteptările sunt că mișcările mai importante vor fi săptămâna viitoare

La finele lunii septembrie, rețeaua Carrefour în România includea 458 de magazine, dintre care 55 hipermarketuri, 188 supermarketuri, 187 magazine de proximitate și 28 de magazine de tip soft discount.

Grupul francez a raportat vânzări consolidate de 22,6 miliarde de euro în al treilea trimestru, în creștere cu 2,1% în termeni comparabili față de același trimestru din 2024.

După primele nouă luni, vânzările grupului au crescut cu 3,3%, la 67,2 miliarde de euro.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News
NewsLetter

Pentru o sinteza cu cele mai importante evenimente economice ale zilei te rugam sa te abonezi la newsletter:

Citeste in continuare
Imobil de prestigiu situat pe strada Emanoil Porumbaru
  • {literal}{/literal} băi

De vânzare
2.600.000 €
Ultimele ştiri
De weekend
Curs BNR
1 EUR5.0823 -0.0008-0.02 %
1 USD4.3826 -0.0009-0.02 %
1 GBP5.8522 +0.0129+0.22 %
1 CHF5.4929 -0.0125-0.23 %

Curs BNR oferit de cursvalutar.ro

News.ro
Playtech.ro
APARTAMENT 2 CAMERE - FLOREASCA - GRADINA INTERIOARA - COMISION 0%
  • {literal}{/literal} dormitor
  • {literal}{/literal} baie

De vânzare
216.408 €
Cele mai citite