Carrefour mărește obiectivul referitor la reducerea costurilor la nivelul grupului, în cadrul unui plan strategic de reorganizare

Carrefour mărește obiectivul referitor la reducerea costurilor la nivelul grupului, în cadrul unui plan strategic de reorganizare
scris 29 iul 2020

Grupul francez Carrefour a anunțat marți că mărește obiectivul referitor la reducerea costurilor, în cadrul planului său strategic de reorganizare, în timp ce în primul semestru al acestui an a economisit 480 de milioane de euro, transmite Reuters.

Profitul operațional al grupului a crescut cu 29,1%, la curs valutar constant, față de aceeași perioadă a anului trecut, la 718 milioane de euro, scrie News.ro.

Trei analiști intervievați de Reuters anticipau un profit de 628 de milioane de euro.

FOTO Etichetă nouă în comerț: ”Rasă autohtonă 100%”. Condițiile de aplicare CITEȘTE ȘI FOTO Etichetă nouă în comerț: ”Rasă autohtonă 100%”. Condițiile de aplicare

Performanța reflectă reducerea costurilor, vânzările solide din trimestrul al doilea consemnate în Brazilia și Spania, care au compensat performanțele mai slabe din Franța, unde vânzările hipermarketurilor au coborât cu 3,6% în termeni comparabili din cauza restricțiilor impuse de autorități în contextul pandemiei de coronavirus.

”Performanțele din primul semestru sunt foarte solide: Dovedesc rezistența modelului nostru. Dinamismul și profitabilitatea”, a declarat președintele și directorul general al grupului, Alexandre Bompard, într-un comunicat.

Carrefour are ca obiectiv reducerea costurilor cu 3 miliarde de euro, în termeni anuali, până la sfârșitul anului 2020, față de obiectivul anterior de 2,8 miliarde de euro.

Carrefour se află la jumătatea unui plan pe cinci ani, lansat în 2018, de reducere a costurilor și de dezvoltare a comerțului electronic, pentru creșterea profiturilor și vânzărilor, încercând, ca și alți comercianți, să concureze mai bine cu comercianți online de tipul Amazon.

Grupul francez dezvoltă și rețeaua de magazine de proximitate, pentru a-și reduce dependența de hipermarketuri, concentrându-se mi mult pe produsele organice și mărcile private, după ce a încheiat o alianță în domeniul achizițiilor cu grupul britanic Tesco.

Carrefour a confirmat totodată alte obiective financiare și operaționale, în cadrul planului său strategic valabil până în 2022.

viewscnt
Afla mai multe despre
carrefour
hipermarket