Ce au mai cumpărat românii de Black Friday: cazane de țuică, diamante, haine de blană

Ce au mai cumpărat românii de Black Friday: cazane de țuică, diamante, haine de blană
scris 19 nov 2019

Românii au cumpărat produse foarte diverse de Black Friday, inclusiv cazane de țuică profesionale, produse de fashion și beauty, bijuterii cu diamante, pachete turistice, haine de blană naturală sau automatizări pentru porți batante, iar cea mai mare comandă, în valoare de aproape 30.000 de lei, a conținut patru obiective foto și trei blitzuri Nikon.

Acesta este primul an în care s-a cumpărat mai mult de pe mobil, atât ca număr de comenzi, cât și ca procent din valoarea totală a comenzilor, potrivit unui studiu realizat de compania de marketing 2Performance.

Glovo își extinde serviciile într-un nou oraș din România și planifică alte trei lansări CITEȘTE ȘI Glovo își extinde serviciile într-un nou oraș din România și planifică alte trei lansări

Perioada de Black Friday (14-17 noiembrie 2019) a însemnat pentru cele peste 700 magazine online înscrise în platforma de afiliere 2Performant creșteri pe toți indicatorii importanți: 41.000 vânzări online (15,3% creștere față de 2018) în valoare totală de 2,56 milioane euro (creștere de 20,4% față de 2018). În urma acestor vânzări, afiliații au primit comisioane de 158.240 euro, cu 30,3% mai mult decât anul trecut.

Cele mai multe vânzări s-au înregistrat în categoriile Cărți, Filme & Muzică, Fashion și Electro IT&C. Însă a crescut foarte mult numărul comenzilor din categoriile Beauty (108%), Casă & Grădină (69,5%) și Produse pentru Animale (47%) comparativ cu anul trecut.

Cea mai mare vânzare online, în valoare de 29.198,5 lei, a constat din 4 obiective foto și 3 blitzuri Nikon, comandă plasată pe site-ul shop.yellowstore.ro. Pe locurile 2 și 3 se situează tot coșuri multiple de camere și accesorii foto (21.820,5 lei plus TVA, respectiv 20.862,3 lei plus TVA), vânzări generate pentru f64.

Cel mai scump televizor cumpărat a fost un QLED Samsung de 208 cm, în valoare de 12.176 lei plus TVA, vândut de Evomag, care a beneficiat de o reducere de 40%.

Coșul mediu de cumpărături al românilor de Black Friday s-a ridicat la aproximativ 300 de lei.

Vârful de cumpărături online de Black Friday a fost vineri între 09:00 și 11:00 și seara între 21:00 și 23:00

Traficul a început să crească substanțial încă de joi după ora 19:00, când a fost anunțat evenimentul Black Friday la televizor. Au fost 3 vârfuri de trafic: joi la ora 00:00 (când multe magazine online au dat startul promoțiilor), vineri dimineața între 8:00 - 9:00 și vineri seara între orele 19:00 - 21:00.

viewscnt

Informaţiile publicate de Profit.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea în lead a sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.

Afla mai multe despre
black friday
produse de fashion
beauty