Cine este e-shopperul român și ce vrea el

Cine este e-shopperul român și ce vrea el
scris 19 mai 2022

Sunteți antreprenor și doriți să aflați noi oportunități pentru dezvoltarea business-ului dumneavoastră în țară și în străinătate? Vă așteptăm vineri, 27 mai, începând cu ora 10:00, la JW Marriott Hotel, București, la evenimentul special marca Profit „Barometrul e-Commerce. Provocări în vremuri de criză”. Actori importanți din piața comerțului electronic vor discuta despre comportamentul e-Shopperilor în perioada pandemiei de Covid19 și modul în care acest comportament influențează deja piața comerțului online.

Barometrul e-Commerce va fi prezentat de Elena Andrei, Chief Commercial Officer DPD România. Speakeri: Florinel Chiș, Director Executiv Asociația Română a Magazinelor Online | Radu Ciocoiu, Executive Director Regional Director and Public Sector Raiffeisen Bank Romania | Cristina Popa, Board Member & E-commerce Director Noriel | Diana Leonte, European E-commerce Manager LC Waikiki. Discuția va fi moderată de Oana Osman, redactor șef Profit.ro.

Dacă doriți să participați la eveniment, vă rugăm să vă înscrieți AICI.

Principalele teme abordate: Comportamentul e-shopperului european în timpul pandemiei și influența acestuia asupra pieței. Studiu de caz: România | Promovările momentului în comerțul electronic. Tendințe și oportunități | Contextul economic hiperinflaționist și impactul asupra pieței comerțului online | Resurse umane în perioada post-pandemică | Caracteristicile piețelor externe de interes pentru magazinele online din România.

Piețe locale de interes pentru antreprenorii români care doresc să-și extindă bussines-ul în străinătate

Comerțul electronic este unul dintre câștigătorii ultimilor doi ani, piața (românească, europeană și globală) cunoscând o dezvoltare fără precendent, care a dus la transformări rapide și direcții de dezvoltare neașteptate.

Studiile și analizele realizate regulat de DPDgroup, cel mai important curier rutier din Europa, definesc piața europeană a comerțului electronic și oferă perspective interesante asupra fiecărei piețe locale în parte, devenind astfel un instrument foarte util pentru elaborarea strategiilor de dezvoltare a business-ului pentru toți actorii interesați.

Ceea ce numim e-shopperii cu experiență și-au diversificat așteptările de la comercianții online și de la cei care le livrează produsele, în timp ce milioanele și milioanele de e-Shopperi nou-veniți în această piață au adus obiceiuri de consum aparte. Toate acestea alcătuiesc, precum piesele unui puzzle complicat, o nouă configurație a pieței. O piață în care clientul final, omul care face cumpărături online, este în măsură să emită pretenții asupra modalităților de livrare (locul livrării, durata livrării, bă chiar și ora de livrare) și de retur și care este tot mai preocupat de latura sustenabilă a comerțului online. Într-atât încât este dispus chiar să plătească în plus pentru un produs „verde”.

Cercetările experților DPDgroup oferă informații precise despre piețele locale de interes pentru antreprenorii români care doresc să-și extindă bussines-ul în străinătate. Și, desigur, despre cumpărătorii online români. Știați, de exemplu, că e-shopperii din România sunt mai pragmatici, mai implicați în social media și mai mulțumiți de ultima lor achiziție decât media e-shopperilor europeni?

viewscnt
Afla mai multe despre
e-shopper
dpd